اسطوره های دنیای ورزش به رهبری محمد علی کلی در مراسم افتتاحیه رژه می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری المپیک نیوز: به منظور قدردانی و بزرگداشت برترین های تاریخ ورزش جهان، رژه ای در مراسم افتتاحیه تدارک دیده شده تا در طول آن افرادی چون کلی، بکهام و گبرسلاسی دونده قهرمان جهان دیده خواهند شد.

روزنامه دیلی میدور در مطلبی این چنین می نویسد: هدف آن بود که رژه ای با حضور ستاره های ورزش جهان برگزار شود وچه کسی می تواند برای این امر از محمدعلی کلی بهتر باشد. او بدون شک بزرگترین ورزشکار در طول تاریخ جهان است.

البته وضعیت سلامتی وی علامت سوالی را بر سر مسئولان قرار داده است با این حال وی تمایل شدیدی به شرکت در این مراسم دارد و علاقه فراوان او به ورزش باعث می شود که احتمال این موضوع بالاتر برود. وی خود نیز اعلام کرده است که مایل است در این مراسم به نوعی ایفای نقش کند اما بازهمه چیز به وضعیت سلامتی اش باز می گردد.

این اسطوره ی 70 ساله با وجود اینکه از بیماری پارکینسون رنج می برد اما از روحیه بسیار بالائی برخوردار است.

گفتنی است: با وجود حجم بسیار وسیع تماشاچیان این مراسم، حضور کلی می تواند هدیه ای ارزنده برای آنها باشد از آنجا که افراد زیادی از بزرگ و کوچک آرزوی دیدن وی را در سر داررند از وی همچنین برای شرکت در مراسمی که در موزه ی آلبرت و ویکتوریا برگزار خواهد شد نیز دعوت به عمل آمده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار