آرزو حكيمي جوان ترين ورزشكار كاروان اعزامي ايران؛

از حضور در تيم ملي شنا تا به دست گرفتن پارو در بازي هاي المپيك

آرزو حكيمي قايقران تيم ملي آبهاي آرام كشورمان به عنوان جوان ترين ورزشكار كشورمان كاروان ايران را در رقابت هاي المپيك 2012 لندن همراهي مي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حكيمي پس از برگزاري مسابقات انتخابي المپيك موفق شد گوي سبقت را از معتمدي كه موفق شده بود در رقابت هاي تهران اولين سهميه را براي بانوان ايران به دست آورد بگيرد و به عنوان جوان ترين كاروان ايران راهي رقابت هاي المپيك لندن شود.

حكيمي متولد 29 فروردين 1374 است و نزديك به 4 سال است كه فعاليت خود را در رشته قايقراني آغاز كرده است.

در حاشيه برگزاري رقابت هاي آسيايي و انتخابي المپيك در تهران آرزو حكيمي كه در تيم ملي جوانان عضويت داشت موفق به كسب 3 مدال طلا در رشته كاياك يك نفره شد و در نهايت به عنوان ستاره بازي ها نيز انتخاب شد.

در اين خصوص آرزو حكيمي قايقران المپيكي كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: نزديك به 4 سال است كه فعاليتم را در رشته قايقراني آغاز كردم در ابتدا به عنوان يك ورزشكار در تيم ملي شناي بانوان حضور داشتم و با توجه به اينكه حضور شناگران در اين رشته تنها منوط به حضور در رقابت هاي داخلي بود به همين دليل تصميم گرفتم فعاليتم را در رشته قايقراني آغاز كنم تا بتوانم فعاليتم را در مسابقات برون مرزي گسترش دهم.

وي گفت: در حال حاضر تمرينات آمادگي ام را زيرنظر يولداشف ازبكي پيگيري مي كنم و با توجه به ايكه حضور در فينال A كار بسيار سختي است به همين دليل تمام تلاشم را مي كنم كه به فينال B مسابقات صعود كنم.

حكيمي افزود: اين رقابت ها ميدان بزرگي است كه از تيم هاي آسيايي قزاقستان، ازبكستان، چين و كره جنوبي و از تيم هاي اروپايي قايقراني از كشورهاي مجارستان، آلمان و روسيه از حريفان من در اين رقابت ها هستند.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر در شرايط بسيار خوبي به سر مي برم و هيچ مشكلي وجود ندارد و با آمادگي كامل راهي رقابت هاي المپيك لندن مي شوم.

وي تاكيد كرد: با توجه به اينكه كسب مدال در سي امين دوره بازي هاي المپيك بسيار مشكل است به همين دليل قول مي  دهم در المپيك 2014 برزيل مدال آوري كنم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.