برنامه راديويي"آمبيانس"به تهيه‌كنندگي و سردبيري "صادق داوري فر "است كه هر شب به يكي از موضوعات چون ادبيات،معماري و موسيقي مي‌پردازد.

صادق داوري‌فر،تهيه‌كننده و سردبير اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه "آمبيانس" كاري از گروه شامگاهي راديو تهران است كه هر شب ساعت 22:00 روي آنتن مي‌رود.
وي اظهارداشت:اين برنامه به ارائه گزارشي از اخبار و اتفاقات هنري مي‌پردازد كه در اين برنامه نه تنها شنوندگان از جشنواره‌ها،‌نمايشگاه‌ها و فيلم‌هاي درحال اكران و تئاترهاي رو ي صحنه آگاه خواهند شد؛بلكه اطلاعات كاملي از اجرا،‌زمان و مكان چگونگي و چرايي برنامه مورد نظر خود خواهند داشت.
داوري بيان كرد:در برنامه "آمبيانس" همچنين اطلاع‌رساني تخصصي و دقيقي در مورد محتوا و مضمون برنامه‌هاي پيش رو يا درحال اجرا به مخاطبان داده مي‌شود تا آنها با برنامه‌ريزي و آگاهي انتخاب درستي براي بازديد‌هاي خود داشته باشند.
وي گفت:اين برنامه هر شب با يكي از موضوعات ادبيات كه شامل شعر و داستان،نمايشنامه، فيلم‌نامه و ... هنر معماري از جمله هنرهاي تجسمي نقاشي،خطاطي،هنرهاي نمايشي،سينما، تئاتر عكس و برنامه‌هاي نمايشي،موسيقي،هنرهاي دستي و مجسمه‌سازي و ... به ارائه اطلاعات علمي و هنري مي‌پردازد.
وي پيرامون هدف خود از تهيه‌ اين برنامه افزود:برنامه "آمبيانس" با هدف معرفي امكانات فرهنگي شهرتهران و اطلاع‌رساني برنامه‌ها به هنرمندان و فرهيختگان تهيه و توليد شده تا با كمترين هزينه‌ها بهترين لحظات براي آن‌ها خلق شود.
گفتني است؛مخاطبان مي‌توانند با ارسال پيام كوتاه به شماره‌هاي 30000955تا6 و يا با مراجعه به آدرس الكترونيكي radiotehran@irib.ir برنامه‌هاي مورد علاقه خود را معرفي كنند./ه
برچسب ها: بررسی ، اتفاقات ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Italy
EkhaZhry
۰۷:۰۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
I've been liokong for a post like this forever (and a day)
آخرین اخبار