امير زرگري از نمايندگان کشورمان در المپيک 2012 لندن در رشته ي دوچرخه سواري مي باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، زرگري 32 ساله متولد شهرخمين است و ازسال 73 با تشويق هاي خانواده اش وارد رشته ي دوچرخه سواري شد. نماينده شايسته کشورمان توانسته بود ازسال 75وارد تيم ملي شود.

نخستين تيمي که وي به خدمت آن درآمد تيم اشراق بود و شايان ذکر است در کارنامه ي درخشان وي بيش از 35 مدال رنگارنگ از بازيهاي آسيايي و رقابت هاي قهرماني به چشم مي خورد. وي تاکنون بهترين مقامش را سومي در رقابت هاي جام جهاني بيان کرد.

لژيونر کشورمان درخصوص آخرين مسابقه و ميزان آمادگي اش اظهار داشت: تور لوکزامبورگ آخرين مسابقه اي بود که قبل از المپيک به همراه تيم فرانسوي ام درآن شرکت داشتم و از ميزان آمادگي ام راضي هستم و مسابقه ي خوبي بود.

وي بيان کرد: قبل از شروع اردوها تمريناتم را بطور منظم و مستمر درکنار تيم فرانسوي ام پيگيري مي کردم و در تورهاي معتبر اروپايي شرکت مي کردم تا بتوانم به حد مطلوبي از آمادگي برسم.

ملي پوش المپيکي کشورمان گفت: گفتن اينکه مقام و مدالي بتوانيم دراين ميدان بزرگ بدست بياوريم سخت است.

مسافتي که بايد در المپيک پا بزنيم 250 کيلومتر است و ما حتي اگر بهترين ها هم باشيم نمي توانيم قولي بدهيم و انتظار مدال داشته باشيم زيرا که در رشته ي دوچرخه سواري حوادث بسيار است خصوصا در رشته ي استقامت هيچ گونه پيش بيني اي نمي توان کرد.
اما با اين حال تمام تلاشمان را مي کنيم که بتوانيم در اين رقابت ها نتيجه بگيريم و افتخاري براي کشورمان باشيم و باعث شادي مردم شويم.

شايان ذکر است 3 نماينده کشورمان در المپيک 2012 لندن، مهدي سهرابي، امير زرگري و عليرضا حتمي مي باشند که دراين ميان سهرابي و زرگري دومين حضور خود در اين رقابت ها را تجربه مي کنند.

گفتني است، تيم ملي کشورمان 2 مرداد تهران را به مقصد لندن ترک خواهد کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار