رضا قاسمي ملي پوش دوب صد متر در 5 ارديبهشت سال 66 در اصفهان به دنيا آمد، وي در ابتدا كونكفوكار بود اما به تدريج به ورزش دو و ميداني علاقمند شد و در حال حاضر اين ورزش را به صورت حرفه‌اي دنبال مي‌كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، قاسمي همزمان با كس سهميه المپيك در ليگ ستارگان قزاقستان توانست ركورد ايران را در 100 و 120 متر بشكند .

ملي پوش دوي صد متر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مطالبي را درباره وضعيت آمادگي‌اش براي المپيك 2012 لندن بيان كرد كه در ادامه از نظر خواهيم گذراند.

وضعيت آمادگي ‌تان در اين مدت باقيمانده تا المپيك 2012 لندن چطور است؟

تمريناتم در دو جلسه صبح و بعد ازظهر در سالن تمريني اصفهان زيرنظر مربي‌ام انجام مي‌دهم و در حال حاضر به مرز 70 درصد از آمادگي دست يافتم و تمام سعي‌ام را مي‌كنم تا قبل از اعزام به المپيك لندن به صددرصد آمادگي برسم.

قاسمي در ادامه بيان داشت: هم اكنون به صورت انفرادي زير نظر مربيام تمرين مي‌كنم و از اول تا 10 مرداد ماه هم يك اردوي مشترك تمريني با ديگر المپيكي‌هاي دو ميداني در تهران خواهيم داشت و بعد از اين تمرينات عازم لندن محل برگزاري المپيك مي‌شويم.

قاسمي درباره كسب مدال در المپيك 2012 لندن بيان داشت: قول مدال نمي‌دهم چرا كه بهترين دو وميداني كارها حريفم هستند و همين كه به مرحله نيمه نهايي صعود كنم برايم يك ارزش در اين مسابقات محسوب مي‌شود.

وي درباره شناختش از حريفان المپيكي گفت:‌ شناخت خوبي از حريفانم دارم و حتي آخرين ركورد آنها را در مسابقات جهاني مي‌دانم .

قاسمي در ادامه اظهار داشت: قويترين ورزشكاران دو ميداني در دو صد متر جزو حريفانم در المپيك لندن هستند و دو وميداني كارهاي جامائيكايي، آمريكايي و انگلستاني و فرانسوي‌ها جزو بهترين ‌هاي  دو صد متر هستند و برايم يك افتخار است كه در بين آنها مي‌توانم بدوم و رقابتي با آنها داشته باشم .

قاسمي در مورد حقوق و پاداش كسب سهميه المپيك گفت: مسئولان فدراسيون دو ميداني تا الآن پاداش ركوردشكني مرا ندادند اما قول دادند تا چند روز آينده مطالبات ما را پرداخت كنند، من نه تنها حقوقي از فدر اسيون دريافت نمي‌كنم بلكه مزد زحمات مربي‌ام هم خودم مي‌دهم.

وي درباره درخواستش از مسئولان كميته ملي المپيك چيست؟

از مسئولان انتظار داريم فقط در ايام حضور در المپيك ملي پوشان تحت حمايتشان قرار ندهند بلكه بعد از المپيك هم حمايت‌هاي مالي خود را نسبت به ملي پوشان قطع نكنند.

قاسمي درباره پيش بيني‌اش از مدال آوري دو ميداني كارها در المپيك 2012 لندن گفت:‌ از بين 10 ورزشكار دوميداني كار فقط احسان حدادي شانس كسب مدال طلا براي كشورمان را دارد.

وي در پايان خاطر نشان كرد:‌ ما ملي پوشان درآمدي جزو فعاليت در ورزش دو وميداني نداريم و از مسئولان ورزش مي‌خواهم كه بعد از رقابت‌هاي المپيك يك شغل خوب و پردرآمد براي ما المپيكي‌ها فراهم كنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.