رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: خانه‌هاي خالي از سكنه بخشي از سرمايه‌هاي ملي است كه من معتقدم راكد مانده است و سرمايه راكد بايد مشمول ماليات شود.

حجت الاسلام "غلامرضا مصباحی مقدم" نماینده مردم تهران ،ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، برخی اظهارات درمورد سه نرخی شدن ارز در کشور را مشكل‌ساز توصيف كرد و گفت: ما با بحث دو نرخي شدن هم مشكل داريم چه برسد به اينكه ارز، سه نرخي شود .

وي برخي صحبت‌ها مبني بر اصرار دولت براي چند نرخي كردن ارز را نادرست خواند و افزود: قيمت 1226 تومان به عنوان نرخ مرجع توسط بانك مركزي مطرح است و يك مورد هم نرخ آزاد مي‌باشد كه بانك مركزي بر آن هم برنامه داشته و اصولا بحث سه نرخي نداريم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره  برخورد با محتكران خانه هاي خالي از سكنه گفت: خانه هاي خالي بخشي از سرمايه‌هاي ملي است كه من معتقدم راكد مانده است و بايد به فروش برود و يا به اجاره، تا نياز مردم در اين زمينه رفع شود .

وي با بيان اينكه سرمايه راكد بايد مشمول ماليت شود گفت: اين طرح تصميمي است براي فروش و اجاره خانه هاي خالي و نبايد به مسكن به عنوان كالاي تجاري نگاه كرد چرا كه چنين نگاهي قيمت مسكن را بالا مي برد و همه چيز را تحت تاثير قرار مي دهد.

انتهاي پيام/ب2

برچسب ها: مسکن ، دولت ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار