روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان غربی درنخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت صنعت،معدن و تجارت سه مقام برتر را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور وزیر، معاونان و مدیران ارشد صنعت، ‌معدن و تجارت و فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه ها در سالن كنفرانس شماره نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد، روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان غربی از میان دوهزار و ٦٤٢ اثر سه مقام کشوری را به خود اختصاص داد.

روابط عمومی این سازمان توانست در رشته های تبلیغات، ارتباطات مردمی و مدیریت بحران رتبه های برتر را در میان روابط عمومی های سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها به دست آورد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جشنواره با تاکید بر وظیفه حساس روابط عمومی‌ها در شرایط کنونی گفت: روابط عمومی نهادی پویا و بالنده است و باید به رسالت تاریخی خود عمل کرده و وظایف حساس خود را با توجه به شرایط کنونی انجام دهند.

دکتر مهدی غضنفری افزود: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پاسخ‌گویی به نیازهای مخاطبان، ارائه به‌هنگام اطلاعات، افزایش سطح آگاهی ذی‌نفعان و بالندگی دستگاه‌ها دارند.

وی بر ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذی‌نفعان تاکید کرد و گفت: اداره کردن ارتباطات با ذی‌نفعان در راستای موضوعات استراتژیک یک سازمان، با استفاده از ابزار و روش‌های خاص، فلسفه وجودی روابط عمومی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی بردوش فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت است، افزود: این وزارتخانه با ۷۵ میلیون ذی‌نفع سروکار دارد که باید به نیازهای آن توجه جدی داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روابط عمومی‌ها منشا‌ تولید خبر محسوب می‌شوند و باید دست‌اندرکاران این حوزه به انعکاس شفاف خبری با در نظرگرفتن ظرافت‌های مورد نیاز توجه ویژه داشته باشند.

این جشنواره به همت شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و به منظور ایجاد فضای مناسب برای ارتقای سطحی كیفی فعالیتهای روابط عمومی برگزار شد. معرفی و ارایه الگوی جامع، كارآمد و موفق و ایجاد فضای رقابتی سالم و شناسایی نقاط ضعف و قوت ومعرفی استعدادهای موجود، از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بود.

درمراسم اختتامیه این جشنواره با اهداء تندیس زرین و لوح تقدیر از اقدامات و عملكرد روابط عمومی های برتر تقدیر شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.