رئيس جمهور روسيه طي اظهاراتي خاطرنشان کرد قصد شرکت در مسابقه تسليحاتي را نداريم اما هيچ کس در توان هسته اي و قدرت دفاعي هوايي و فضايي روسيه شک نکند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ ولاديمير پوتين در نشست بررسي طرح هاي تسليحاتي روسيه در شهر سوچي بر تلاش کشورهاي داراي سلاح هسته اي و تسليحات تهاجمي هوا و فضا  براي توسعه و بهينه سازي توان خود تاکيد کرد و افزود  اين کشورها سامانه هاي مديريتي نوين طراحي مي کنند و تجهيزات جاسوسي و جمع آوري اطلاعات خود را گسترش مي دهند .

رئيس جمهور روسيه تصريح کرد توان هسته اي مهمترين  ضامن حق حاکميت و تماميت ارضي و عامل برقراري توازن منطقه اي و ثبات بين المللي است که روسيه نيز مسئوليت خود را ايفاء مي کند .

پوتين بر اهميت تقويت سامانه هاي دفاعي هوايي و فضايي روسيه تاکيد کرد و گفت  اين سامانه ها همواره در حالت آمادگي جنگي به سر مي برند و وظيفه آنها در نظر گرفتن تهديدات تهاجمي دشمنان و همکاري دقيق با ساير نيروهاي مسلح روسيه است .

رئيس جمهور روسيه خاطرنشان کرد  همه طرح هاي نظامي و دفاعي اين کشور بايد مطابق پيش بيني و برنامه ريزي محقق شود و سهم تسليحات نوين تا سال 2020 در نيروي راهبردي هسته اي تا 85 درصد و در نيروي دفاعي هوايي و فضايي تا 70 درصد افزايش يابد .
برچسب ها: روسیه ، پوتین ، توان دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار