وی افزود: مرجع ذی صلاح در بررسی محتوا وزارت ارشاد است و CP هایی (Content Provider) که زیر نظر اپراتور برای ارسال پیام انبوه فعالیت می کنند، از وزارت ارشاد مجوز گرفته اند و مواردی که ارسال می شود، باید از طرف وزارت ارشاد کنترل و در صورت بروز مشکل با متخلف برخورد شود.
رضوانی گفت: در حال حاضر شش CP در کشور در حال فعالیت می باشند و همگی آنها طرف قرارداد اپراتور اول و شرکت مخابرات هستند و مسئولیت محتوای پیامک های انبوه به عهده این شش CP و زیر مجموعه هایشان می باشد و طبیعی است که اگر در ارسال پیامک های انبوه مسئله ای پیش آید، CP ها موظف به پاسخگویی هستند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد برای نظارت بر محتوای پیامک های تبلیغاتی ساز و کار خودش را دارد و به طور کلی بعد از ارسال پیامک و رسیدن آن به دست مشترکان محتوا را بررسی می کند.