معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی هم افزایی و تعامل مدیران استان را کم نظیر و عامل تسریع در روند توسعه استان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا عبدالملکی در جلسه شورای اداری فریمان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام افزود: همدلی مسوولان از اصلی ترین نیازهای امروز کشور و در زمره مهمترین تاکیدات ایشان به شمار می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح موقعیت استراتژیک شهرستان فریمان گفت: این شهرستان می تواند به محل اجرای برخی مصوبات دولت که برای آن مکان خاصی تعریف نشده، تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در مورد مصوبات مختص فریمان در دور چهارم سفرهای هیات دولت اظهار داشت: توسعه تلویزیون دیجیتال، احداث و تکمیل تصفیه خانه شهرک های صنعتی، احداث نمازخانه در مدارس، ساخت آزمایشگاه های محیط زیست، تکمیل استخر سرپوشیده و احداث ساختمان برای اداره تعزیرات حکومتی تنها بخشی از این تصمیمات است.

وی درباره خواسته امام جمعه فریمان مبنی بر تخصیص بودجه از محل اعتبارات فرهنگی استان به مصلی شهرستان گفت: هرچند تاکنون تنها 35 درصد از بودجه فرهنگی استان تخصیص داده شده است، ولی با توجه به تاکید استاندار برای تکمیل مصلی فریمان در آینده ای نزدیک اقدام خواهیم کرد.

عبدالملکی از طرح پزشک خانواده به عنوان گامی در راستای ارتقای نظام سلامت در کشور یاد و اضافه کرد: بایستی مزایای این طرح برای مردم بازگو تا زمینه لازم برای اجرای آن فراهم شود.

محمد حسن واحدی مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه کل اعتبارات عمرانی استان در سال مالی 91 را 760 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه شهرستان فریمان به لحاظ پیشرفت فیزیکی این پروژه ها در زمره سه شهرستان ممتاز استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در فریمان 76 پروژه با اعتبار 107 میلیارد ريال تعریف شده که از پیشرفت 85.6 درصدی برخوردار است.

واحدی خاطر نشان کرد: 28 درصد از طرح های عمرانی فریمان به لحاظ کیفی در وضعیت عالی، 59 درصد در رتبه خوب و 6.39 درصد متوسط هستند./س


برچسب ها: معاون ، توسعه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.