قرعه کشی رقابت‌های جودوی بازی‌های المپیک 2012 لندن امشب برگزار شد و طی آن جودوکاران حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در این دوره از مسابقات 378 جودوکار از 135 کشور به مدت هفت روز به رقابت می پردازند. از اینتعداد 233 جودوکار مرد و 135 جودوکار در بخش بانوان حضور دارند.دراین مسابقات وزن منهای 60 کیلوگرم مردان با 37 جودوکار بیشترین شرکت کننده و وزن منهای48 کیلوگرم بانوان با 19 جودوکار کمترین شرکت کننده را دارد.طبقبرنامه مسابقات جودوی بازی‌های المپیک 2012 لندن از فردا شنبه آغاز می‌شود و در هرروز رقابت‌های دو وزن انجام می‌شود که در روز نخست جودوکاران اوزان منهای60 کیلوگرممردان و منهای  48کیلوگرم بانوان به روی تاتامیمی روند.ناممحمدرضا رودکی جودوکار تیم ملی که با مصدومیت و انجام عمل جراحی این مسابقات را ازدست داده در این قرعه کشی دیده می‌شود.
وی در صورتی که می‌توانست در این رویداد بزرگبه روی تاتامی برود در دور نخست باید با "مالک المهدی" جودوکاری از مراکشپیکار کند اما نام جواد محجوب که به دلیل بیماری گوارشی حضور در لندن را از دست داددر قرعه کشی دیده نمی‌شود.رودکیهمراه با برخی از اعضای فدراسیون جودو کشورمان در این مسابقات حضور دارند./ق
برچسب ها: جودو ، المپیک ، قرعه کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.