قبل از برپایی نمازجمعه، نمازگزاران مشهدی با شرکت در راهپیمایی کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کردند.


 .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، راهپیمایی مردم مشهد که قبل از برپایی نمازجمعه مشهد و از چهارراه شهدا به طرف حرم مطهر رضوی برگزار شد مردم با شعارهایی نظیر "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، " مرگ بر آمریکا "، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد" انزجار خود را از کشتار مسلمانان میانمار اعلام کردند.

در پایان این مراسم، راهپیمایان با حضور در صف‌های نمازجمعه این هفته مشهد و با قرائت قطعنامه‌ای خواستار برخورد با عاملان جنایات میانمار شدند.

یکی از مفاد این قطعنامه اشاره به همزمانی بازی‌های المپیک با کشتار مسلمانان میانمار داشت که در این ارتباط و در این قطعنامه این همزمانی بازی‌های المپیک با کشتار مسلمانان میانمار را برگرفته از ماهیت صهیونیستی این بازی‌ها عنوان شد.

همچنین در یکی دیگر از مفاد این قطعنامه از وزارت خارجه به‌عنوان سنگربانان سیاست اصولی انقلاب خواسته شد تا در کنفرانس اسلامی و نیز جنبش عدم تعهد موضعی روشن در قبال کشتار مردم مظلوم میانمار اتخاذ کنند.

راهپیمایان دیروز مشهدی در اعلام انزجار از کشتار مسلمان میانمار، به شکست تاریخی نظریه حقوق بشر اشاره کردند و در ادامه خواستار جایگزینی ساختار به جای ساختار فعلی سازمان‌های مربوط به حقوق بشر و دفاع از این مسئله شدند


برچسب ها: کشتار ، مسلمانان ، میانمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.