رئیس اداره امور مؤسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: بیش از 6 هزار کارآموز یزدی در دوره‌های مهارت‌آموزی در 110 حرفه شرکت کردند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا سلطانی از مهارت‌آموزی 6 هزار و 810 نفر در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان یزد خبر داد و اظهار داشت: تعهد آموزش مهارت در آموزشگاه‌های آزاد استان در سه ماه نخست سال جاری 775 هزار نفر ساعت در نظر گرفته شده بود که فنی و حرفه‌ای موفق به ارائه یک میلیون و 181 هزار نفرساعت شده است.

وی میزان رشد اجرای مهارت‌آموزی نسبت به تعهد در نظر گرفته شده را 152 درصد اعلام کرد.

سلطانی بیان کرد: مهارت آموختگان در 916 دوره شامل 745 دوره در بخش خدماتی، 162 دوره در بخش صنعت و 9 دوره در بخش کشاورزی شرکت داشته‌اند.

وی افزود: این آموزش‌ها توسط 211 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد و 288 مربی به مهارت‌آموزان ارائه شده است.

رئیس اداره امور مؤسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد یادآور شد: از تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌ها، 4 هزار و 133 نفر معادل 60 درصد شرکت‌کنندگان به بخش آزمون معرفی شده‌اند.

سلطانی، آموزش 44 نفر از مدیران، برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی برای 150 نفر از مربیان، انجام 405 بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد کل استان و شناسایی 13 مؤسسه غیر مجاز را نیز از عملکرد اداره امور مؤسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد در سه ماه نخست سال جاری برشمرد./ج1

برچسب ها: یزد ، آموزشگاه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.