مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی خبرداد: در نمایشگاه علوم قرآنی در استان دو رونمایی از کتاب قرآن "بنی رضی" با هدف آسان سازی در تلاوت نور و خلق یک اثر هنری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ هاشم شیرازیان با اشاره به حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد در هفتمین نمایشگاه قر آن خراسان شمالی ،افزود: رونمایی از نرم افزار تفسیر همراه نیز از دیگر برنامه این کانون ها در نمایشگاه است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان ادامه داد: با توجه به اینکه 1446 سال از نزول قرآن می گذرد، در این راستا کانون های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی،طرح 1446 را با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم با همکاری کانون تخصصی قرآن در سطح استان شروع کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح در 90 پایگاه شروع شده است، افزود: در این طرح حدود سه هزار نفر مشارکت داشتند.

شیرازیان اضافه کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مفاهیم و حفظ قرآن باید در این راستا قدم برداشته و جوانان را با مفاهیم قرآنی آشنا کنیم.

وی برگزاری جشنواره قرآنی اعضای کانون های مساجد در 4 رشته، اجرای طرح تلاوت نور در 228 پایگاه در سطح استان و تفسیر قرآن، را از دیگر برنامه های این اداره در سال جاری ذکر کرد./ع

برچسب ها: رونمایی ، کتاب ، تخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.