مديركل ثبت احوال لرستان گفت: جهاد دانشگاهي لرستان در شناسايي مفاخر و مشاهير استان، ثبت احوال را ياري‎رسان باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان 

حسين دريكوند در بازديد از جهاد دانشگاهي استان افزود: با توجه به اينكه آمار و اطلاعات جمعيتي تأثير مستقيم و غيرمستقيم در برنامههاي توسعه پيشرفت اقتصادي و اجتماعي دارد، اهميت و ضرورت ثبت دقيق آمار و اطلاعات براي ثبت احوال و به منظور برنامه‏ريزي مسوولان ضروري و لازم است.

وي در ادامه با اشاره به پتانسيل و قابليتهاي جهاد دانشگاهي ادامه داد: ثبت احوال استان براي انجام طرحهاي پ‍ژوهشي با عنوان «طرح اعلان» با جهاد دانشگاهي واحد لرستان تفاهمنامهاي را امضا كرده كه در اين طرح وقايع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

مديركل ثبت احوال لرستان ابراز اميدواري كرد جهاد دانشگاهي واحد لرستان با بهرهگيري از توان مجموعه خود در ثبت هر چه بيشتر اين طرح گامهاي موثري بردارد و طرح با تلاش اين افراد به نتيجه برسد.

وي اضافه كرد: لزوم اطلاع و آگاهي از مباني علم آمار و جمعيت شناسي بر كسي پوشيده نيست و نياز است عواملي كه مجري اين كار هستند افرادي آگاه، تحصيل كرده و مبتكر باشند كه اين خصيصه در مجريان طرح اعلان مشهود است و در اين راستا شاهد جديت اين افراد هستيم و قصد داريم كه فعاليتهاي بعدي را نيز با انعقاد تفاهم نامه با اين نهاد به انجام برسانيم و انتظار ميرود كه جهاد دانشگاهي ثبت احوال استان را در شناسايي مفاخر و مشاهير استان ياريرسان باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.