صادق گودرزی گفت: با تغییر برنامه‌ای که داشته‌ام نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده‌ام و حریفانم را در المپیک غافلگیر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ صادق گودرزی درباره شرایطش برای حضور در المپیک لندن با بیان اینکه بعد از چندماه تمرینات سخت و پرفشار، با نزدیک شدن به روزهای پایانی اردو و زمان آغاز مسابقات، تمرینات رفته رفته سبک می‌شودافزود:
نسبت به 3 سال گذشته تغییرات خوبی در خودم ایجاد کرده‌ام و کشتی‌ام پیشرفت کرده است. امیدوارم با این تغییرات باخت‌هایی را که داشتم جبران و پیروزی‌هایم را بهتر کنم.
وی درباره اینکه در هر 3 سالی که بعد از المپیک پکن روی تشک مسابقات جهانی رفته با مدال برگشته و برنامه‌اش برای موفقیت در لندن چیست گفت: 6 ماهی که در اردو بوده‌ام روی کشتی تمام حریفانم کار کرده‌ام و روی کشتی‌گیر خاصی تمرکز نکرده‌ام و در این مدت پیشرفت‌هایی داشته‌ام که روز مسابقه و روی تشک مسابقه در لندن به نمایش خواهم گذاشت.
گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا به خودت قول مدال داده‌ای و آیا این را متصور هستی که روی سکوی المپیک بروی عنوان کرد: تمام هدفم این است که درست و با کمترین اشتباه کشتی بگیرم و برنامه‌هایی را که تدارک دیده‌ایم برای حریفان به نحو احسن پیاده کنم.
ملی‌پوش وزن 74 کیلوگرم کشتی ایران در المپیک لندن خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا پشیمان نشوم. هر زمان که در مسابقات جهانی شرکت کردم هیچ حریفی را دست کم نگرفته‌ام. المپیک یا مسابقات آسیایی برای من فرقی نمی‌کند، فقط دوست دارم کشتی خودم را به نحو احسن پیاده کنم و به حاشیه‌ها کاری ندارم.
صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران 19 مرداد وزن‌کشی می‌کند و 20 مرداد روی تشک خواهد رفت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.