سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی گفت: در دیدار حساس جمعه این هفته تیم استان مقابل تیم مقیمی شهرستان بابل به حمایت تماشاگران در ورزشگاه احتیاج داریم

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، قاسم امانی فیلابی با بیان این مطلب افزود:  در هفته پنجم دور رفت مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور تیم کشتی آزاد جوانان ثامن الحجج(ع) استان توانست با برد بر تیم شهدای بابلسر در جایگاه سوم گروه خود قرار گیرد تا آخرین دیدار دور رفت تیم در این مسابقات مقابل تیم کشتی مقیمی شهرستان بابل از حساسیت برخوردار شود.

وی یادآور شد: حساسیت این بازی به علت باخت نماینده خراسان رضوی در هفته اول دور رفت مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور در مقابل تیم نوین چرم البرز و پیروزی تیم کشتی مقیمی شهرستان بابل بر این تیم می باشد.

 سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ثامن الحجج (ع) با بیان این که هم اکنون ورزشکاران این تیم عزم خود را برای شکست تیم حریف در هفته جاری جزم کرده اند، افزود: تمرینات تیم کشتی آزاد جوانان ثامن الحجج(ع) هر روز در محل خانه کشتی و سالن صحرایی مشهد برگزار می شود و شرایط فعلی تیم در حال حاضر مطلوب است.

امانی فیلابی در ادامه خواستار حضور پررنگ تماشاگران در روز جمعه 13 مردادماه سال جاری ساعت 22 در محل سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به منظور ایجاد انگیزه و کسب نتیجه بهتر در این فصل از رقابت ها شد.

گفتنی است، اعضای تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج خراسان رضوی را در وزن 60 کیلوگرم هاشم مختاری و مسعود محمودی، در وزن 66 کیلوگرم سعید احمدی و سعید صالحی، در وزن 74 کیلوگرم مهرپویا حسینی و علی شفیع زاده، در وزن 84 کیلوگرم اصغر بذری و علی رجب زاده، در وزن 96 کیلوگرم امیر محمدی و احمد میرزاپور و در وزن 120 کیلوگرم ناصر دلیر و ساجد جلالی تشکیل می‌دهند. /س


 

برچسب ها: حمایت ، کشتی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.