مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: یکی از مهمترین رویکرد هایی که شهرداری تهران در عملکرد خود لحاظ می کند رویکرد مسجد محوری است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در این نشست قائم مقام و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 شهرداری تهران حضور داشتند و آخرین عملکرد این معاونت در حوزه توسعه IT ارائه و به بیان پیشرفت فرآیند اجرایی جشنواره شکوفا در منطقه پرداخته شد، سپس دکتر کاوه تیمور نژاد مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در نشست توجیهی جشنواره شکوفا گفت : رویکرد مسجد محوری در دوره اخیر مدیریت شهری محور تمام فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته است. براین اساس جشنواره شکوفا با بهره‌‌گیری از ظرفیت‌ مساجد نسبت به معرفی خود به اقشار جامعه اقدام خواهد گرفت.

وی گفت: جشنواره شکوفا تحقق شهر الکترونیک و شهروند کارآمد را هدف خود قرار داده است و در این مسیر از توانمند‌های محلی و منطقه‌ای بهره خواهد گرفت.

تیمورنژاد با اشاره به پیشرفت روند اجرایی جشنواره شکوفا ادامه داد: هم اکنون کانون‌های 7گانه جشنواره شکوفا در محلات 374 گانه تشکیل و عضوگیری کانون‌ها تا اواسط مرداد ادامه خواهد یافت.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران افزود: ایجاد لینک ثبت نام اینترنتی و سامانه ها بر روی ساب پرتال محلات، اعلام اسامی لاتین دامنه محلات، اعلام اسامی کاربران، معرفی مراکز گردشگری به سازمان فناوری اطلاعات، رفع اشکالات نرم افزاری سامانه ها و پرتال محلات و بروز رسانی ساب پرتال محلات از دیگر مباحثی است که در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

دکتر کاوه تیمورنژاد تصریح کرد : اگر محلاتی فاقد سرای محله باشند می توانند از دفاتر شورایاری یا خانه های سلامت جهت ایجاد خانه IT و تجهیزات آن اقدام کنند.

وی گفت : از بعد فیزیکی و واقعی محلات، محمل و محفلی برای رفت و آمدهای مجازی بر اساس خواستگاه فرهنگی و اجتماعی به شمار می آیند.

وی اظهار داشت : جشنواره شکوفا در سه مرحله محله ای، منطقه ای و جشن های هفت گانه برگذار می شود، زمان بندی جنش محله ای از 10 مرداد به مدت یک ماه، جشن منطقه ای از 10 شهریور به مدت یک ماه و جشن های هفت گانه از 10 مهر ماه تا پایان آذر ماه انجام خواهد گرفت.

وی تأکید کرد : جشن جشنواره ها (دومین جشنواره ساب پرتال محلات شهر تهران) در بهمن ماه برگزار خواهد شد.
برچسب ها: جشنواره ، شکوفا ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار