بوكسور المپيكي كشورمان گفت: در اولين روز از مسابقه خود به مصاف حريفي از ونزوئلا خواهم رفت و براي شكست اين بوكسور با تمام وجود خواهم جنگيد تا به دور بعد راه يابم.


امين قاسم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت:  بر اساس قرعه كشي صورت گرفته در روز دوم مسابقات بوكس بازي هاي المپيك 2012 اولين نماينده اي از كشورمان هستم كه بر روي رينگ مسابقات به مصاف گابريل مائستنرپرز بوكسور ونزوئلاي خواهم رفت .
وي افزود: خوشبختانه در شرايط مطلوب آمادگي جسماني و روحي هستم و قصد دارم با تمركز و اعتماد به نفس كامل بر روي رينگ حاضر شوم و گابريل ونزوئلاي را مغلوب كنم
 قاسم پور در خصوص وضعيت و امكانات و دهكده المپيك اظهار داشت: مسئولان برگزار كنده بازي هاي  المپيك 2012 امكانات مناسبي براي مشت زنان المپيكي فراهم كرده است اما بر طبق گفته ديگر ورزشكاراني كه در المپيك 2008 چين حضور داشتند سطح رسيدگي ها به تيم هاي ورزشي در المپيك لندن پايين تر از پكن بوده است و قابل قياس با مسابقات المپيك 2008  پكن نيست.
 بوكسور المپيك كشورمان در ادامه افزود:  پس از حضورمان در دهكده المپيك بازي هاي 2012 لندن تمرينات را در سالن Excel كه محل تمرين بوكسورها است زير نظر بهرامي نژاد و نهرودي پيگيري كرديم و در آمادگي كامل به سر مي بريم.
پس از انجام قرعه كشي از سوي مسئولان و شناخت حريفانمان ، بررسي لازم در خصوص‌ آنان انجام  داده ايم و با توجه به آمادگي تان واميد زيادي داريم كه بتوانيم آنان را مغلوب كنيم.
قاسم پور در پايان بيان داشت: اميدوارم با دعاي مردم ورزش درست كشورمان بتوانيم در اين بازي ها خوش بدرخشيم و بتوانيم كارنامه اي پر رنگ تر نسبت به ادوار گذشته المپيك داشته باشيم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار