به منظور استفاده صحيح از قابليت هاي دوربين هاي ديجيتال در عكاسي پرتره استوديويي ، دوره آموزش عكاس پرتره در انجمن سينماي جوانان ايران تدوين شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از انجمن سينماي جوان هاشم ميرزاخاني، رئيس هيئت مديره و مديرعامل انجمن سينماي جوانان  ايران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به مبحث عكاسي به عنوان زيرساخت زيباشناسي تصوير و نظر به رشد فزاينده تكنولوژي ديجيتال كه در حرفه عكاسي امكانات وسيعي را در اختيار عكاسان قرار داده و نياز برخي از هنرجويان و دفاتر انجمن به يادگيري اين تكنولوژي براي بهره وري و استفاده صحيح از قابليت هاي دوربين هاي ديجيتال در عكاسي پرتره استوديويي، طرح درس مذكور توسط كارشناسان ستاد مركزي در معاونت فرهنگي و آموزشي و با همكاري اساتيد دفتر مشهد انجمن سينماي جوانان ايران تدوين شد.
ميرزاخاني در ادامه افزود اين درس به عنوان يك دوره تكدرس به مدت 24 ساعت شامل هشت ساعت دروس نظري و 16 ساعت دروس عملي و در مدت حداكثر 45 روز قابل ارائه به علاقه مندان است.
در پايان روابط عمومي انجمن اعلام كرد علاقه مندان مي توانند براي ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر به دفاتر انجمن سراسر كشور مراجعه نمايند./م
برچسب ها: پرتره ، سینما ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار