دبیر اجرایی طرح پزشک خانواده شهری هرمزگان از انتخاب پزشک هر خانواده در نیمه دوم مرداد ماه امسال خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس یحیی میرزاده اظهار داشت: از نیمه دوممرداد ماه سالجاری از کسانی که در برنامه پزشک خانواده ثبت نام کرده اند دعوت می شودتا با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی محل ثبت نام، پزشک خانواده خود را بشناسند.

ویبا اعلام اینکه ثبت نام مردم در برنامه پزشک خانواده در هرمزگانفقط تا نیمه مرداد ماه سالجاری ادامه دارد، عنوان کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام در برنامه پزشک خانواده شهری از نیمه مرداد ماه طی فراخوانی از تمام کسانی که در برنامه پزشک خانواده ثبت نام کرده اند دعوت می شود تا با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی محل ثبت نام پزشک خانواده خود را بشناسند.

دبیر اجرایی طرح پزشک خانواده شهری هرمزگانبا اشاره به اینکه از شهریور ماه سالجاری ویزیت پایه در برنامه پزشک خانواده آغاز می شود، بیان داشت: با انتخاب پزشک خانواده تمامی مراحل بهداشتی درمانی شاملاز ویزیت ، دریافت دارو و پایش و ارجاع به سطوح بالاتر فقط توسط پزشک خانواده انجام می شود.

میرزاده از مردم خواست با استفاده ازفرصت باقیمانده ثبت نام خود در این طرحرا انجام دهند و ادامه داد:از نیمه مرداد ماه سالجاری پزشکان با بیمه ها قرارداد خود را ثبت می کنند و خدمات رایگان بسته سلامت برنامه پزشک خانواده را به افراد تحت پوشش از شهریور ماه ارائه می دهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.