پیوست اجتماعی 2 بوستان بزرگ در حال احداث ايثار و شهروند همچنین پروژه در دست طراحی ساماندهی رود دره ورد آورد را بعنوان دومین رود دره موجود در منطقه، تهیه می کند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران شهردار منطقه 22 گفت:اداره مطالعات و پژوهش هاي حوزه اجتماعي  و فرهنگي منطقه 22 ، در سال 91 پيوست هاي اجتماعي 2 بوستان بزرگ در حال احداث ايثار و شهروند همچنین پروژه در دست طراحی ساماندهی رود دره ورد آورد را بعنوان دومین رود دره موجود در منطقه، تهیه می کند.
حسین مرادیدر گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:با توجه به ابلاغيه شهردار تهران مبني بر اينكه  طرح هاي شهري بايد داراي پيوست اجتماعي و فرهنگي باشند، اداره مطالعات منطقه برای تهيه این پيوست، از ابتداي سال جاري به بررسي تمامی پروژه هاي منطقه  اقدام کرده است.
وي در خصوص تاثيرات مثبت لحاظ پيوست اجتماعي براي طرح هاي شهري خاطرنشان كرد: هدف از تهیه پيوست اجتماعي و فرهنگي اين است که مديران شهرداري  بتوانند بر آوردي دقيق از پيامدها ، آثار و نتايج اجراي پروژه هاي منطقه داشته باشند .از طريق انجام مطالعات ارزيابي اجتماعي سعي خواهيم كرد سهم و نقش مشاركتي شهروندان را تضمين كنيم تا اطمينان حاصل شود كه شهروندان بهره كافي را از امکانات خواهند برد. تاكيد پيوست هاي اجتماعي و فرهنگي براين است كه براي اداره مطلوب منطقه بايد از مشاركت شهروندان  استفاده و در حين اقدام براي به كار بستن نتايج پيوست هاي اجتماعي و فرهنگي از نظرات نخبگان و سازمان هاي مردم نهاد محله ها بهره برداری شود.
مرادی تصريح كرد: در اين راستا نگاه به توسعه منطقه يك نگاه صرفاً كالبدي و سخت افزار نيست و بايد به موازات آن، توسعه پايدار تضمين شود . بنابراين در پيوست هاي اجتماعي و فرهنگي، سهم و نقش تشكل ها و سازمان هاي مردم نهاد محلي براي هرگونه اقدام پيش بيني مي شود.
شهردار منطقه 22 در ادامه صحبتهای خود از انجام پيوست اجتماعي برای 16 پروژه منطقه در سال هاي 89 و 90 خبر داد كه پروژه هاي معاونت امور شهري و محيط زيست ، فني و عمراني ، حمل و نقل و ترافيك ، اجتماعي و فرهنگي را شامل می شوند. /

برچسب ها: تهیه ، پیوست ، اجتماعی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار