استاندار قم خدمت به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت و مراجع عظام تقلید و مردم متدین قم را افتخار عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به جایگاه واقعی قم باید از تمام ظرفیت‌های موجود بهره برد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار با مدیرکل و مدیران صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه صدا و سیما نقش مهمی در بیان واقعیت‌ها دارد افزود: اهمیت رسانه ملی به‌گونه‌ای است که اکنون در جنگ نرم در صف نخست مواجهه با دشمنان قرار دارد.
وی با بیان اینکه همه سرباز رهبر و خادم مردم هستیم افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت‌های رسانه استانی بهره‌مند شوند، زیرا صدا و سیما دستگاهی است که نقش روابط عمومی نظام و دانشگاه عمومی را بر عهده دارد.
استاندار قم افزود: اگر قم مرکز تشیع جهان شهر و شهر کریمه اهل‌بیت است، این صدا و سیما است که باید آن را به رخ جهانیان بکشاند و برای رسیدن به این جایگاه باید صدا و سیما را کمک کرد زیرا کمک به رسانه ملی کمک به نهادهاست.
پیریایی خدمت به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت و مراجع عظام تقلید و مردم متدین قم را افتخار عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به جایگاه واقعی قم باید از تمام ظرفیت‌های موجود بهره برد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.