دبير علمي چهاردهمين همايش تازه هاي قلب و عروق گفت : جديدترين روشهاي کنترل ديابت بيماران قلبي همراه با آخرين دستاوردهاي مربوط به قلب و عروق در اين همايش ارائه خواهد شد .

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران،مسعود اسلامي  با بيان اينکه ديابت يکي از مهم ترين عوامل بروز بيماري هاي قلبي و عروقي است ، افزود : در همايش امسال توجه ويژه اي به ارائه مباحث پرستاري قلب شده است چون پرستارها نقش مهمي در پيشگيري از بروز بيماري ها و کنترل روند درمان دارند.
وي همچنين گفت:بيش از دو هزار نفر از متخصصان قلب و عروق، متخصصان داخلي قلب، جراحان قلب، پزشکان عمومي اورژانس، متخصصان بيهوشي و همکاران پرستار در اين همايش شرکت خواهند کرد و سخنراني 20 نفر از استادان برجسته کشورهاي امريکا ، انگليس ، آلمان ، کانادا ، ايتاليا و فرانسه از مهمترين بخش هاي آن است .
دبير اين همايش افزود : برگزاري هشت کارگاه آموزشي با موضوعاتي چون سي پي آر( احياي قلبي و ريوي ) ، آخرين پروتکل هاي درماني ايست قلبي ، آنژيوگرافي از دست و آشنايي با تجهيزات جديد تشخيصي و درماني ديگر بخش هاي اين همايش خواهد بود .
اسلامي گفت : شرکت در اين همايش براي متخصصان قلب و عروق 16 امتياز بازآموزي دارد .
وي همچنين از ارسال بيش از 100 مقاله به دبيرخانه چهاردهمين همايش تازه هاي قلب و عروق و انتخاب 20 مقاله از اين ميان براي ارائه در اين همايش خبرداد .
دبير اين همايش گفت : چهاردهمين همايش تازه هاي قلب و عروق ايران   28 تا 31 شهريور در مرکز همايش هاي پژوهشگاه نيرو برگزار خواهد شد و علاقمندان براي کسب اطلاع بيشتر درباره اين همايش مي توانند با شماره تلفن  44086988 با پيش شماره 021 ارتباط برقرار يا به پايگاه اطلاع رساني به نشاني اينترنتي www.congress.iranathero.ir   مراجعه کنند./ع
برچسب ها: کنترل ، دیابت ، قلب ، عروق ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار