رييس كلانتري 130 نازي آباد از دستگيري مواد فروش سابقه دار پارک 17شهريور در خلال اجراي طرح امنيت محله محور در جنوب خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ حسين تميزي رييس كلانتري130 نازي آباد به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت و گفت : در راستاي اجراي تدابير رييس پليس تهران بزرگ و درخواست شهروندان در خصوص اجراي طرح امنيت محله محور و پاکسازي مناطق آلوده به گشتزني در محدوده استحفاظي خود پرداختند.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:عصر روز گذشته هفتم مردادماه سال جاري ماموران کلانتري نازي آباد هنگام گشتزني در خيابان "سردار جنگل"، پارک 17شهريور به مرد جواني که در حال پرسه زني و ولگردي بود مشکوک شده و در صدد بررسي موضوع برآمدند.
سرهنگ تميزي ادامه داد:ماموران حين بررسي موضوع دريافتند مرد جوان از خرده فروشان مواد افيوني در سطح منطقه است که به احتمال زياد با پرسه زني سعي در پيدا نمودن مشتري و فروش مواد افيوني در پارک را دارد.
به دنبال اين موضوع ماموران بلافصله وارد عمل شده و سعي نمودند متهم را دستگير نمايند اما مرد مواد فروش به محض مشاهده پليس فرار را بر قرار ترجيح داد و به سرعت متواري شد .با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز و دقايقي بعد با اجراي طرح مهار متهم بازداشت و در بازرسي از وي مقادير قابل توجه اي شيشه کشف شد.
کلانتر 130نازي آباد يادآور شد:پس از اينکه شيشه از متهم کشف شد وي به سرعت جهت تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفت.
در خلال بازجويي هاي پليسي مشخص شد متهم که "اردشير.ش" نام دارد از مواد فروشان سابقه دار منطقه جنوب تهران است.
سرهنگ حسين تميزي در پايان خاطرنشان کرد:پرونده اي در اين رابطه تشکيل و براي بررسي تخصصي تر به همراه متهم و مواد کشف شده به پايگاه هفتم پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ارجاع شد./ف
برچسب ها: شیشه ، نازی آباد ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار