تهمینه میلانی در یک اقدام غیر قانونی در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی به تمجید از بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی قبل از انقلاب پرداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، تهمینه میلانی " که سابقه دستگیری و محاکمه به اتهام تشویش اذهان عمومی و همکاری با گروهک های معاند را در پرونده فعالیت سینمایی گذشته خود دارد، در پی در گذشت " ایرن زازیانس " از بازیگران نقش های غیر اخلاقی سینمای پیش از انقلاب طی مصاحبه ای با شبکه  وابسته به دربار بریتانیا " بی بی سی فارسی " به تعریف و تمجید از این بازیگر نقش های غیر اخلاقی پرداخته است.
 
وی در مورد این بازیگر فیلم های قبل از انقلاب " ایرن زازیانس " در مصاحبه ای با بی بی سی فارسی اظهار داشته است که ایرن زازیانس مادر دوم من و همچنین نقطه آمال آرزوهای من است.
  
پیش از این تهمینه میلانی به عنوان یک نویسنده – کارگردان سینمای ایران در مصاحبه‌هایش تاکید کرده که یک فمینیست ایرانی است که این دست اقدامات و اظهانظرهای او موجب شد که با اعتراض "سیده زهرا حسینی"ا فتخار کار گردانی فیلم سینمایی"دا" از وی گرفته و به فرد دیگری سپرده شود.
 
گفتنی است این کارگردان زن سینمای ایران درگذشته مصاحبه ای با یک خبرنگار ضدانقلاب داشته است و در جای جای صحبتش از فحاشی و زدن اتهام های غیر اخلاقی به دیگر همکارانش در سینما با ذکر اسامی افراد و در غیابشان، ابائی نکرده و قسمت اعظمی از بازیگران ایرانی را عقده ای دانسته بود.
 
باید یاد آور شد که طبق قوانین جمهوری اسلامی گفتگو وا رتباط گیری با رسانه های ضد انقلاب توسط مسئولین، شخصیت های هنری ، فرهنگی و سیاسی ایران ممنوع می باشد که این اقدام کارگردان طرفدار جریان فمنیست در گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی جدای از اظهار نظرهای خود مصداق عمل مجرمانه محسوب می شود و مدعی العموم حق شکایت از وی را دارد.
 
حال سوالی که در افکار عمومی و قشر دلسوز فرهنگ و هنر ایرانی ایجاد می شود این است که آیا چنین فردی با این دیدگاه و تفکراتی می تواند فیلم موثری بسازد که کمکی به ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی جامعه مان باشد؟
 
با توجه به مطالب ذکر شده ضروری است که شورای عالی سینما با تعیین راهبردهایی از ادامه فعالیت این افراد در عرصه هنر جلو گیری و مجوز فعالیت هنری آن ها را لغو کند.
منبع: محدوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
هنوزتوطالبانیسیم گیرکردیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید محمدی
۰۸:۰۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
بنام خدا با سلام
پس چه کسی از این افراد فساد و هزارجائی باید تعریف کند ؟ غیر از این است که یکی مانند خودشان؟
آخرین اخبار