بخش مهمی از شهر حلب در سیطره ارتش سوریه قرار گرفته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی العالم ؛ ارتش سوریه توانست وارد منطقه صلاح الدین شهر حلب شود. ارتش به پاکسازی این منطقه مشغول است و برخی از عناصر مسلح و تک تیراندازها بازداشت شدند. شمار زیادی از عناصر مسلح در این منطقه مستقر شده بودند و در دو روز گذشته در این منطقه درگیری های شدیدی میان عناصر مسلح و نیروهای ارتش در جریان بود.

ارتش سوریه تلاش می کند با ورود به همه خیابانهای شهر حلب، روند پاکسازی را تکمیل کند. شماری از ساکنان این منطقه هدف گروه های تروریست قرار گرفته اند. وزارت کشور سوریه از ساکنان این شهر خواست از منازل خود خارج نشوند چرا که تک تیراندازهای تروریست بر روی بام های منازل مستقر هستند و به هر فردی تیراندازی می کنند. صلاح الدین از وضع نمادین مهمی در شهر حلب برخوردار است. ارتش سوریه همچنین بر بخش زیادی از منطقه باب الحدید شهر حلب مسلط شده است. مناطق الحمدانی و الصاخور نیز شاهد درگیری هایی است. گروه های مسلح نیز اعلام کردند به صورت تاکیکی از منطقه صلاح الدین خارج شده اند.

براساس این گزارش ، شمار زیادی از این تروریستها وارد حلب شدند. این تروریستها عرب و غیر عرب هستند. همچنین اجساد زیادی نیز به آتش کشیده شده اند. به نظر می رسد گروه های مسلح با آتش زن این اجساد تلاش کردند هویت خارجی این تروریستها را پنهان کنند. همچنین نیروهای امنیتی سوریه تجهیزات مخابراتی تروریستها را کشف و ضبط کردند که از داخل ترکیه فعالیت آنان را هدایت می کند.
برچسب ها: سوریه ، حلب ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار