هیئت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سال جاری سازمان بین المللی کار تلاش کرد تا با حضور در تمامی جلسات فنی و تخصصی نقطه نظرات خود را در محتوای اسناد نشست منعکس کند.

حسینی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین المللی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در اجلاس سال جاری سازمان بین المللی کار نمایندگانی از سه گروه هر دولت، کارگروه و کارفرما از ایران حضور داشتند که در نشست سال جاری ریاست کمیته برنامه ریزی اجلاس نیز بر عهده نماینده جمهوری ا سلامی ایران بود.

وی افزود: هیئت جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس تلاش کرد تا با حضور در همه جلسات فنی و تخصصی نقطه نظرات خود را در محتوای اسناد نشست منعکس کند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین المللی خاطر نشان کرد: مباحثی نظیر بحران اشتغال جوانان، اصول و حقوق بنیادین کار، حمایت اجتماعی از جمله مباحث مطروحه در کمیته استانداردها و نیز انتخاب مدیر کل سازمان بین المللی کار از جمله موضوعات عمده در دستور کار اجلاس اخیر بود.

*برگزاری کارگاه حمایت اجتماعی از کودکان

عمادی معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به برگزاری اولین کارگاه آموزشی بین المللی تخصصی حمایت اجتماعی از کودکان در کشورمان گفت: این کارگاه با محوریت حمایت از کودکان از سوی معاونت رفاه اجتماعی و با همکاری دفاتر مرتبط سازمان ملل در تهران و وزارتخانه های ذی ربط برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی بررسی فرایندهای سیاستگذاری موجود و مسائل و مفاهیم کلیدی مرتبط با حمایت اجتماعی کودکان با در نظر گرفتن نقش خانواده پیش بینی شده بود./ل

برچسب ها: ilo ، حسینی ، وزیر تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار