پرچم حرم‌های حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از در غرفه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،رستم قلندری، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان عنوان كرد: غرفه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان تا پایان نمایشگاه جهت بازدید عموم مردم خوزستان دایر می‌باشد.

وی با بیان اینكه در كنار پشتیبانی و حمایت از بازسازی حرم‌های كاظمین، سامرا، نجف و كربلا تعمیر و مرمت ایوان طلای امام علی(ع) مأموریت اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان است، گفت: با توجه به اینكه ایوان طلای امام علی(ع) خشت‌بندی شده و هزینه بازسازی هر خشت 10 میلیون ریال برآورد شده است، لذا این ستاد یك سند افتخار و هدیه شامل یك نگین انگشتری تراش داده شده از سنگ كنار ضریح به همراه تربت زیر گنبد امام حسین(ع) را برای هر فردی كه یك خشت را تقبل كند در نظر گرفته است.

قلندری افزود: جهت تسهیل در حضور افراد علاقه‌مند كه امكان مالی ندارند، با برخی از بانك‌ها جهت اعطای وام 10 میلیون ریالی بدون ضامن، سود، بهره و كارمزد هماهنگی لازم انجام شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خوزستان تصریح كرد: این مبلغ از سوی بانك به حساب بازسازی عتبات عالیات واریز و با توجه به وسع وام گیرنده قسط‌‌بندی می‌شود.

وی در پایان از رونمایی درب حرم امام علی(ع) هفته آینده در اهواز خبر داد و گفت: درب حرم امیرالمؤمنین(ع) پس از مونتاژ در اهواز رونمایی و چند روزی در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت سپس جهت نصب به نجف اشرف ارسال می‌شود. /س
برچسب ها: رونمایی ، پرچم ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.