تیم فوتبال المپیک اسپانیا یکی از مدعیان کسب مدال طلای مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک 2012 لندن با قبول دومین شکست متوالی خود در این رقابت‌ها در عین ناباوری از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال المپیک اسپانیا که در دیدار نخست خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب ژاپن شده بود در دومین دیدارش نیز با همین نتیجه مقابل هندوراس تن به شکست داد تا پس از دو بازی بدون گل‌زده در همان مرحله گروهی از دور رقابت‌های فوتبال المپیک 2012 حذف شود.

ماتادورها که در سال‌های اخیر تقریبا در تمامی رده‌های سنی موفق ظاهر شده و جام جهانی 2010 و یورو 2012 را فتح کرده بودند یکی از مدعیان اصلی کسب مدال طلای المپیک به شمار می‌رفتند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند فشار برای موفقیت تیم المپیک اسپانیا باعث شد این تیم نتواند نتیجه قابل قبولی کسب کند.

در دیگر رقابت‌های گروه‌های چهارگانه ژاپن یک بر صفر از سد مراکش گذشت و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد. برزیل نیز با درخشش نیمار که دو گل ساخت و یک گل به ثمر رساند با نتیجه 3 بر یک از سد بلاروس گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

انتقاد گردشگران از ناپدید شدن مشعل المپیک

گردشگراني كه براي تماشاي المپيك به لندن رفته‌اند از اينكه نمي‌توانند مشعل اصلي اين بازي‌ها را از بيرون ورزشگاه المپيك ببينند، انتقاد كردند.

مشعل اصلي بازي‌هاي المپيك روز جمعه در مراسم افتتاحيه روشن شد اما نحوه قرار گرفتن آن در ورزشگاه المپيك به گونه‌اي است كه از خارج از اين ورزشگاه قابل مشاهده نيست.

اين موضوع بدان معنا است كه تا زمان ديده شدن مشعل المپيك دست‌كم نيمي از رقابت‌ها انجام شده است زيرا قرار است رقابتهاي دوميداني كه در ورزشگاه اصلي المپيك برگزار مي‌شود در روز جمعه آغاز شود.

جنيفر كولينز يكي از گردشگراني است كه از آمريكا براي مشاهده المپيك به لندن رفته است.
وي در اين رابطه گفت: من از كاليفرنيا به اينجا آمدم تا براي نخستين‌بار شاهد المپيك باشم.

هيجان زيادي داشتم تا مشعل را ببينم اما حتي از درون پارك المپيك هم نمي‌توان مشعل رامشاهده كرد تا زماني كه رقابت‌هاي دو و ميداني آغاز شود من به خانه بازگشته‌ام اين موضوع خيلي ناراحت‌كننده است.

كولين ميلارد شهروند 58 ساله لندني هم گفت: مسئولان برگزاري المپيك كاري كرده‌اند كه مشعل ناپديد شود. هركس كه به المپيك مي‌آيد دوست دارد كه عكسي همراه با مشعل بگيرد.

ليندا ساموئل كه اهل شهر اسكس در حومه لندن است گفت: مراسم افتتاحيه را خيلي دوست داشتم و لحظه روشن شدن مشعل خيلي زيبا بود اما حالا به نظر مي‌رسد كه اين مشعل وجود خارجي ندارد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
به امیدروزی که ایران مدعی بشه

م ی ش ه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
بابا دیده نشدن مشعل المپیک هم شد درد؟خوش ب حالتون