عبدالحمید رمضانی گفت: از بازگشت به خانه خودم " پاس " واقعا خوشحالم و این اطمینان را به جمع حاضر می دهم که با همت همه ما کسانی که امروز در این مکان جمع هستیم و با پشتیبانی هواداران ، پاس امسال لیگ برتری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ عبدالحمید رمضانی در مراسم معرفیش افزود: صوفی از سرمایه های فوتبال همدان است که زحمات زیادی در پاس کشید و اکنون که وی نمی تواند به صورت فیزیکی در مسیر لیگ برتری شدن پاس حضور داشته باشد ، قطعا از تجربیات او در امر باشگاه داری استفاده می کنیم تا تفکر وی همراهمان باشد .
وی خاطرنشان کرد: از حضور وینگو بگوویچ در راس مربیگری واقعا خرسندم و در همین لحظه اعلام می کنم تا وقتی که در پاس هستم از وی حمایت خواهم کرد.
در پی تسلیم استعفای عباس صوفی ، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان به هیئت مدیره این باشگاه و پذیرفته شدن این استعفا از سوی هیئت مدیره ، عبدالحمید رمضانی قائم مقام سابق این باشگاه با صدور حکمی از سوی هیئت مدیره به عنوان جانشین وی منصوب و مشغول به کار شد و رمضانی با دریافت حکم از سوی علی اکبرفامیل کریمی ، رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس همدان به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه برگزیده شد.
عبدالحمید رمضانی در جمع اعضای باشگاه پاس ، دیروز به طور رسمی به عنوان سرپرست مدیرعامل پاس معرفی شد./س
برچسب ها: همدان ، پاس ، مدیر عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.