سمنان/

12 طرح كشاورزی در مهدیشهر تصویب شد

مدیر جهادكشاورزی شهرستان مهدیشهر از تصویب 12 طرح كشاورزی در ستاد اجرایی توسعه كشاورزی این شهرستان با حجم تسهیلات یك میلیارد و 883 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'پرویز میرآخورلو' افزود: علاوه بر این پنج طرح مكانیزاسیون كشاورزی نیز در كارگروه این شهرستان برای دریافت تسهیلات بانكی معادل یك میلیارد و 333 میلیون ریال تصویب شد.

وی برگزاری دوره توجیهی سایت مشاركتی مدرسه در مزرعه ویژه محصول انار درجزین، برگزاری دوره آموزش مبارزه و پیشگیری بیماری تب كرمیه كنگو و كارگاه آموزشی رهاسازی زنبورهای تریكوگراما و حذف پرچم های گلوگاه انار و بازدید از كشتزارها و باغ های كشاورزان تحت پوشش را از دیگر فعالیتهای این مدیریت برشمرد.

مدیر جهاد كشاورزی مهدیشهر معرفی 120 نفر از دامداران به بانك برای دریافت تسهیلات، تمدید 12 فقره پروانه بهره برداری تولیدات دامی، تكمیل 15 فقره پرونده طرح های كشاورزی برای كارگروه توسعه كشاورزی شهرستان، شروع عملیات بسترسازی استخر مرغك شهمیرزاد با حجم 100 هزار متر مكعب، اجرای یك كیلومتر جاده بین مزارع در منطقه فولاد محله، اتمام بازسازی و مرمت 20 رشته قنات و تصویب 30 طرح تولیدات گیاهی در كارگروه شهرستان با حجم تسهیلات بانكی 21 میلیارد و 640 میلیون ریال از فعالیتهای این مدیریت در تیر ماه گذشته بوده است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.