استاندار سمنان ، این استان را در ساخت واحدهای مسكن مهر از استانهای ممتاز خواند و افزود: 13 هزار و 517 واحد مسكن در این استان آماده افتتاح است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'عباس رهی' افزود: در استان سمنان بیش از 46 هزار واحد مسكن در حال ساخت است كه از این تعداد بیش از 44 هزار مسكن در قالب مسكن مهر احداث می شود.

وی با بیان اینكه 40 درصد از واحدهای مسكن مهر به صورت صنعتی و 60 درصد سنتی و با مشاركت تعاونی ها احداث شده است اظهار داشت: تاكنون بیش از سه هزار و 770 واحد مسكن مهر در این استان واگذار شده است.

وی گفت: با توجه به ابلاغ وزیر راه و شهرسازی واحدهای آماده افتتاح نیز در آینده توسط شخصیتهای كشوری به بهره برداری می رسند.

رهی یادآور شد: تاكنون برای ساخت مسكن مهر شش هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانك مسكن پرداخت شده و قریب چهار هزار میلیارد ریال نیز در حال جذب است.

استاندار سمنان ایجاد زیرساختهای لازم اعم از آب، برق ، گاز و تلفن را در مسكن مهر استان سمنان مورد اشاره قرار داد و گفت: 11 مدرسه نیز با 150 میلیارد ریال اعتبار در مسكن مهر شهرهای مختلف در حال ساخت است كه مهرماه به بهره برداری می رسند و علاوه بر این 10 باب مسجد و نیز ایجاد مراكز خدماتی، پاسگاه انتظامی و ... در این مكانها پیش بینی شده است./س
برچسب ها: واحد مسکونی ، مهر ، اماده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.