وقتي "سجاد‌پور" از منصوب شدن به سمت معاون امور فعاليت‌هاي سينمايي و سمعي و بصري سازمان سينمايي خود مي‌گويد.

عليرضا سجاد‌پور،مدير كل نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران درخصوص منصوب شدن خود به سمت معاون امور فعاليت‌هاي سينمايي و سمعي و بصري سازمان سينمايي گفت:اين حكم توسط "جواد شمقدري" رئيس سازمان سينمايي براي بنده در نظر گرفته شده كه امروز ابلاغ شده است.
سجاد پور در پاسخ به اينكه هنوز تعريف مشخصي از سازمان سينمايي وجودندارد،اظهارداشت: سازمان سينمايي كشور تشكيلات كاملا تحول يافته‌اي براساس نيازهاي روز سينمايي ايران است كه با تشكيل چندين جلسه تخصصي اين تشكيلات توضيح داده شده است.

ضرورتي به ذكر جزئيات سازمان سينمايي نيست

معاون امور فعاليت‌هاي سينمايي و سمعي و بصري سازمان سينمايي در خصوص ذكر جزئيات اين سازمان افزود:ضرورتي ندارد كسي از جزئيات اين سازمان خبر داشته باشد؛معاونت با سابقه 20 ساله خود كه در حال فعاليت است، هنوز جزئيات آن را براي سينماداران خود بيان نكرده است.
وي تصريح كرد:سازمان سينمايي موجود تمامي ادارات قبلي را به سه معاونت تبديل كرده كه در معاونت اول به طرح يك اثر از ايده تا مراحل پاياني توليد و اكران و بازاريابي داخلي و خارجي مي‌پردازد كه در اين بخش ادارات كل نظارت و ارزشيابي نيز فعاليت‌هاي خود را نشان مي‌دهد.
در معاونت ديگر به مراكز و امكانات سالن‌هاي سينمايي و مجامع و برگزاري جشنواره‌ها مي‌پردازد.
سومين معاونت مالي و اداري و حقوقي است كه در هر تشكيلاتي وجود داشته و به امور خود مي‌پردازد حوزه‌ي بين‌الملل و روابط عمومي نيز با رئيس سازمان سينمايي فعاليت مي‌كند.
سجادپور ادامه داد:تركيب كلي سازمان اداره كل را پوشش مي‌دهد كه جمعا 10 اداره را شامل مي‌شود و افزايش به آن معنا نداشتيم و تقريبا ادارات كل تفاوت زيادي با زمان گذشته نكرده است.
وي همچنين درخصوص تغييرات برخي معاونت‌ها گفت:برخي از بخش هاي با تغييرات اندك و برخي با تغييرات گسترده تر با تشكيلات موجود كارشان را آغاز مي‌كنند.
سجادپور افزود:تشكيلات قبلي را بدون اينكه به تشكلات جديد خللي وارد شود،‌منتقل كرديم و چند ماهي است كه سيستم آرام،‌آرام در حال فعاليت كردن است و اميدواريم مرور زمان وضعيت رو به راهي به خود بگيرد.
سجادپور ادامه داد:طي روزهاي آتي شمقدري رئيس سازمان سينمايي نيز به طور جامع‌تر در خصوص فعاليت سازمان سينمايي و جزئيات آن صحبت خواهد كرد./ه
برچسب ها: وقتی ، آقای ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار