دبیرکل حزب دمکرات سوریه با اشاره به ورود هزاران تن از تروریست های مسلح به حلب و ایجاد رعب و ناامنی در مناطق مسکونی تأکید کرد که شهر حلب هزینه مخالفت با خشونت گروه های مسلح را می پردازد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، احمد کوسا  با تأکید بر ضرورت حمایت از شهروندان و برقراری امنیت در حلب، گفت: آنچه در حلب اتفاق می افتد، جنگ حقیقی میان گروه های مسلح و ارتش سوریه است.
دبیر کل حزب دمکرات سوریه، با اشاره به پاکسازی مناطق غرب و جنوب حلب مانند حمدانیه، المشهد و صلاح الدین از وجود تروریست ها، افزود: ارتش سوریه توانست امنیت را به بسیاری از محله ها و مناطق حلب بازگرداند و مناطقی را که در اختیار تروریست ها بود به کنترل درآورد.
کوسا اظهار داشت: حمایت مادی و تسلیحاتی طرف های منطقه باعث شده تا بر میزان مقاومت این تروریست ها در برابر نیروهای ارتش سوریه افزوده شود، اما ما امیدواریم ارتش سوریه که توانسته در برخی از مناطق حلب امنیت برقرار و ضربات سهمگینی را به تروریست ها وارد کند، شهر را به طور کامل پاکسازی نماید.
ارتش سوریه بخش اعظم شهرک صلاح الدین در شهر حلب را به کنترل خود درآورده است و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند و تعداد دیگری از آنها را دستگیر کرد.
منابع نظامی سوریه اعلام کرده اند، ارتش در حال انجام عملیات گسترده ای در حومه حلب برای ریشه کن کردن تروریست ها است.
برچسب ها: تروریستها ، حلب ، رعب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار