مفهوم سريال "راز پنهان" درباره جدايي انسان از فطرت خويش است كه تلاش براي بازگشت به فطرت پاك دارد.

محمد اوجي، تهيه‌كننده سريال "راز پنهان" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به پيشنهاد شبكه اول سيما براي توليد سريال ماه مبارك رمضان گفت: سريال "راز پنهان" براي پخش در ايام پاييز توليد شده بود كه در حين توليد سريال متناسب بودن موضوع سريال با ايام ماه مبارك رمضان تصميم به پخش آن در اين ايام گرفتيم.

وي با اشاره به اينكه سريال "راز پنهان" با فطرت انسان در ارتباط است، افزود: كليت قصد دربردارنده پاكي ذات انسان‌هاست و اينكه تنها خود افراد باعث آلودگي فطرت مي‌شوند.

اوجي ادامه داد: مفهوم قصه درباره جدايي انسان از فطرت خويش است و تلاش براي بازگشت به فطرت پاك و رسيدن به آرامش در سخت‌ترين لحظه‌آي زندگي است.

تهيه‌كننده "توطئه فاميلي" ضمن ابراز رضايت از زمان پخش سريال اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته اكثر آثارها، خوب و داراي نكات بسياري بودند اما به دليل لحظات پراسترس، فضاي آرامش بخشي را براي مخاطب ايجاد نمي‌كند.

اوجي در ادامه تصريح كرد: در ماه رمضان مخاطبان براي نزديك شدن به خداوند به فضاي روحاني احتياج دارند و سريال "راز پنهان" به لحاظ قصه‌ي عاطفي و كم استرس براي اين ايام مناسب است.

وي در خصوص برخورد مطبوعات با سريال "راز پنهان" افزود: متاسفانه سطح سليقه مطبوعات كاهش يافته و هر نوع اثري كه نكته ي مهمي داشته باشد را مورد نقد قرار مي‌دهند.

اوجي در ادامه گفت: خوشبختانه تمامي سريال هاي امسال با موضوعات مختلف مورد توجه مردم قرار گرفته است و نقد‌هاي غيرمنطقي اهالي مطبوعات ناعادلانه و بي‌مورد است.

وي در خصوص انتخاب بازيگران خاطرنشان كرد: در اين سريال از بازيگران سرشناس و درجه يك استفاده كرديم و همچنين براي انتخاب آن ها قابليت بازي در نقش را در نظر گرفتيم.

اوجي در پايان گفت: سعي شده در سريال "راز پنهان" لوكيشن‌ها و فضاي جدي را به مخاطب ارائه دهيم تا براي آنها تكراري نباشد.

گفتني است، سريال "راز پنهان" به كارگرداني فلورا سام و بازي داريوش ارجمند عليرضا جلالي تبار پروانه معصومي و الهام حميدي از شبكه يك سيما پخش مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار