معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ارسال هزار و 67 پرونده تخلفات کم فروشی، گران فروشی و... در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان به تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، احمدرضا سمیعی‌نسب اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از 15 تیر تا هفتم مرداد ماه سال جاری 15 هزار و 127 مورد بازرسی از واحدهای گوناگون تولیدی صنعتی، تولیدی صنفی، شرکت‌های پخش، واحدهای عمده فروش، انبارها و واحدهای خرده فروش انجام دادند.
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: هزار و 67 مورد پرونده تخلف از تعداد 15 هزار و 127 بازرسی به عمل آمده تشکیل شده و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی بیشترین تخلفات انجام شده در این مدت را گران فروشی و درج نکردن قیمت عنوان کرد و گفت: عرضه خارج از شبکه، عرضه کالا ی قاچاق و‌ رعایت نکردن ضوابط و دستور العمل بهداشتی بیشترین آمار تخلفات را در این مدت به خود اختصاص دادند.
سمیعی‌نسب ارزش ریالی پرونده‌های ناشی از این تخلفات را به مبلغ چهار میلیارد و 888 میلیون ریال دانست و گفت: این پرونده‌ها برای اجرای حکم قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند./س
برچسب ها: قم ، تخلفات ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.