عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي گفت: جبهه ايستادگي، جلسات و نشست‌هايي را با چهره‌هاي شاخص نظام برگزار خواهد کرد و اولين نشست، دوشنبه هفته آينده برگزار خواهد شد.

ابوالقاسم رئوفيان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اقتصاد مقاومتي را راهکار برون‌رفت از وضعيت موجود اقتصادي در کشور دانست و اظهار داشت: تحريم‌ها تاثيراتي بر وضعيت اقتصادي کشور داشته‌اند  و سوء مديريت‌ برخي مديران دولتي نيز تنگناهايي را براي مردم ايجاد کرده است.

عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي ادامه داد: در صورت عدم مديريت وضع موجود، مشکلاتي براي مردم ايجاد مي‌شود و مقام معظم رهبري که در مواقع ضروري و حساس راهکارهايي را در جهت برون‌رفت از نابه‌ساماني‌ها ارائه مي‌کنند، اين بار هم  اقتصاد مقاومتي را به عنوان راهکاري موثر پيشنهاد دادند.

رئوفيان افزود: قواي سه‌گانه با همراهي مردم بايد همت خود را در جهت عملي کردن اقتصاد مقاومتي به‌کار گيرند، تا بتوانيم از اين مرحله هم به سلامت عبور کنيم.

عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي از اقتصاد مقاومتي به عنوان نقشه راه نام برد و ادامه داد: اقتصاد مقاومتي نقشه راهي را نشان مي‌دهد که مي‌تواند ما را از بي‌راهه  به مسير درست هدايت کند.

رئوفيان درباره برنامه جبهه ايستادگي براي انتخابات رياست جمهوري آينده، گفت: جلسات شوراي عالي جبهه ايستادگي، هر هفته تشکيل مي‌شود و موضوع بررسي انتخابات رياست جمهوري يازدهم در دستور کار جبهه ايستادگي قرار گرفته است.

وي افزود: جبهه ايستادگي جلسات و نشست‌هايي را با چهره‌هاي شاخص نظام برگزار خواهد کرد و اولين نشست، دوشنبه هفته آينده برگزار خواهد شد.

عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي خاطرنشان کرد: جبهه ايستادگي، انتخابات مجلس را به سهم خود مديريت کرد و در انتخابات رياست جمهوري نيز حضوري فعال خواهد داشت.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: احزاب ، رئوفیان ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار