رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در نشست توجیهی سطوح 2 و 3 پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری که صبح امروز در محل سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد آغاز به کار نمود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در نشست توجیهی سطوح 2 و 3 پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری که صبح امروز در محل سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد آغاز به کار نمود اظهار نمود: اجرای نسخه 02 راهکاری اساسی برای بهبود و ارتقاء نظام سلامت است

دکتر سیدجلیل میرمحمدی در این نشست افزود: اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری امری ضروری برای نظام سلامت کشور و استانها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد متذکرشد: با برگزاری جلسات متعدد در سطح کشور و استان مشکلی در زمینه تامین اعتبارات لازم جهت اجرای این طرح نخواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین اظهارامیدواری کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم اجرای این طرح تمام خدمات سطوح 2در بیمارستانهای و 3 نیز رایگان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تمام زیرساخت های لازم جهت اجرای هر چه بهتر این طرح در استان یزد در حال فراهم شدن و مدیریت است خاطرنشان ساخت: با انجام تمام زیرساخت های لازم اجرای طرح را با کمترین مشکل در استان یزد کلید بزنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهارامیدواری کرد: با پایش های مستمر از این طرح هیچ گونه مشکلی جهت اجرای این طرح نخواهیم داشت.

دکترسیدجلیل میرمحمدی در حاشیه این نشست در گفت گو با خبرنگار وب دا هدف از برگزاری این نشست را توجیه، تبیین و انجام هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات سطوح 2 و 3 نسخه 02 پزشک خانواده ویژه متخصصین، فوق تخصصین و پزشکان عمومی عنوان کرد.

وی اظهارامیدواری کرد: با برپایی چنین نشستی هماهنگ و همزمان با ارائه خدمات در سطح یک، خدمات سطوح 2 و 3 نیز به طور کامل اجرایی گردد.

وی تصریح کرد: تشریح کامل ارائه خدمات در سطوح دو و سه و همچنین ارائه شرح وظایف پزشکان عمومی، متخصصین و فوق تخصصین در نسخه 02 طرح ملی پزشک خانواده مهمترین محورهای این نشست است.

گفتنی است؛ این نشست با حضور بیش از 300 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص یزدی برگزار شد./س
برچسب ها: اغاز ، طرح ، پزشک ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.