رییس كمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی گفت: محسن شادی امروز با آمادگی خوبی كه از خود به نمایش گذاشت افتخار خوبی برای كشورمان به دست آورد و به مرحله یك چهارم نهایی صعود كرد.

عباس شادمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: محسن شادی در رقابت امروزش با ثبت زمان 7 دقیقه و 11 ثانیه به عنوان نفر دوم و پس از قایقران لیتوانی به مرحله یك چهارم نهایی راه یافت.

وی اظهار كرد: شادی با كسب این نتیجه امید آن را دارد كه رتبه المپیك قبلی اش را تا 10 پله ارتقاء ببخشد، چرا كه وی در المپیك قبلی رتبه بیست و هفتم المپیك را در كارنامه دارد.

وی گفت: در مراحل بعدی این مسابقات 18 رویینگ سوار در سه گروه شش تایی با هم به رقابت می پردازد تا نفرات اول تا هیجدهم المپیك مشخص شود.

شادمان گفت: شادی مدت 9 ماه است كه از سبك وزن به دسته سنیگین وزن ها راه یافته است و این امر مشكلاتی را در بدست آوردن تایم قابل قبولش فراهم می كند.

وی اضافه كرد: پیش بینی می شود شادی بتواند رتبه پانزدم تا هیجدهم المپیك را برای خود به ثبت برساند ولی من این اطمینان را به جامعه ورزشی كشورمان می دهم كه محسن شادی در المپیك 2016 برزیل جزو مدال آوران رشته رویینگ خواهد بود.

شادمان ادامه داد: برای رسیدن به این ادعا برنامه ریزی بلند مدت و چهار ساله ای برای این ورزشكار پرافتخار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر مذاكراتی با مربیان تراز اول جهان از كشورهای رومانی، آلمان و چین انجام گرفته ایم كه پس از المپیك لندن با عقد قرارداد عملا تمرینات تداركاتی محسن شادی و تیم ملی رویینگ مردان آغاز می شود.

وی با آروزی موفقیت برای سولماز عباسی افزود: امیدواریم وی نیز بتواند با پشت سرگذاشتن رقیبان به مرحله بعدی راه یابد.

محسن شادی، قهرمان مسابقات زیر 21 سال جهان متولد سال 67 از شهرستان نقده در استان آذربایجان غربی است و یكی از مستعدترین ورزشكاران تاریخ ایران است.

شادی پس از درخشش در رقابت های مختلف داخلی و آسیایی در سال 2008 و 2009 به ترتیب مدال طلای مسابقات بلاروس و جمهوری چك را در رشته روئینگ سبك وزن تك نفره به دست آورد.

محسن شادی در رقابت های آسیایی گوانگژو چین توانست نخستین مدال طلای آسیایی این رشته را برای كاروان ورزشی كشورمان به ارمغان آورد./س

برچسب ها: چهارم ، قایقران ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.