نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس گفت: عمليات انتقال آب از رود دز و آغاز ساخت جاده مشهد اردهال به نراق و دليجان و ساخت مجموعه‌هاي ورزشي در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته است.

عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات مردم در حوزه انتخابيه خود گفت: عمليات انتقال آب از سرشاخه هاي رود دز در هاله اي از ابهام قرار گرفته و به دليل خشکسالي مردم شهرهاي محلات ودليجان در تامين آب شرب مصرفي با مشکل مواجه هستند.

وي با بيان اينکه درباره معضل کم‌آّبي تذکراتي به وزيران نيرو و جهاد کشاورزي داده شده است، تصريح کرد: وزارت‌خانه‌هاي نيرو و جهاد‌کشاورزي هيچ اقدام چشمگيري براي رفع مشکل آب انجام نداده و با شرايط فعلي 300 هکتار از اراضي کشاورزي محلات به دليل کم آبي در حال نابودي است.

سليمي در ادامه افزود: چندين مکاتبه با وزارت نيرو داشتيم اما وزير نيرو هنوز پاسخ ما را نداده است و  اقدامي که مد نظر ماست تاکنون اعمال نشده است.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به اينکه عمليات ساخت جاده مشهد - اردهال به نراق و دليجان علي‌رغم مصوبه سفرهاي استاني آغاز نشده است، اظهار داشت: بعد از تخصيص اعتبارات استاني قسمتي از ساخت جاده شروع شد اما در حال حاضر وزارت راه براي اين جاده برنامه اي ندارد.

نماينده مردم محلات و دليجان در پايان خاطر نشان کرد: وزير آموزش و پرورش در شهرهاي محلات و دليجان 2 مجموعه ورزشي را براي احداث کلنگ زدند اما با توجه به گذشت يکسال از زمان کلنگ زني آن تاکنون افتتاح نشده است.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: دلیجان ، محلات ، سلیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار