مراسم اختتاميه طرح فراگير «قرآن، كتاب زندگی » با محوریت سوره انسان ،13 مردادماه در شب ميلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت راديو قرآن در نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی راديو قرآن؛مراسم اختتاميه طرح فراگير تابستانی «قرآن، كتاب زندگی » با محوریت سوره انسان كه از 16خردادماه سال جاری با ويژه برنامه‌ای راديويی به نام همين طرح در راديو قرآن آغاز شده بود، جمعه شب 13  مردادماه، در مصلی امام خمينی (ره) برگزار می‌شود.
در اين مراسم دست‌اندركاران راديو قرآن و نهادهای مرتبط و بازديدكنندگان از بیستمین  نمايشگاه بين‌المللی قرآن حضور خواهند داشت. و قرعه‌كشی جوايز از بين كسانی كه در مسابقه پيامكی, تلفنی و اینترنتی  اين طرح شركت داشته‌اند در مراسم اختتاميه صورت می‌گيرد و به 114 نفر از برگزيدگان كمك هزينه عمره مفرده، 114 نفر كمك هزينه سفر به عتبات عاليات و 114 نفر كمك هزينه سفربه مشهد مقدس اهداء خواهد شد.
همچنين از بين كسانی كه در اين مراسم حضور خواهند داشت به قيد قرعه به 14 نفر كمك هزينه عمره مفرده، 14 نفر كمك هزينه سفر به عتبات عاليات و 14 نفر كمك هزينه زيارت امام رضا (ع) تعلق خواهد گرفت.
در اين طرح بزرگ تابستانی، سازمان‌ها، نهادها و موسسات قرآنی به طور هماهنگ و همگام با راديو قرآن، نقشی برجسته داشته‌اند.
اين مراسم به طور زنده و مستقيم به تهيه‌كنندگی و سردبيری مسعود خالقی از ساعت 21:30جمعه  شب13 مردادماه  تا ساعت 24 برای علاقه‌مندان از شبكه راديويی قرآن پخش می‌شود.
شايان ذكر است؛اين طرح فراگير از 16خردادماه  سال جاری آغاز شده و 50نکته از سوره انسان را درخصوص سبک زندگی قرآنی بیان کرده است و در شب ميلاد كريم اهل بيت(ع)، امام حسن مجتبی (ع) پايان خواهد يافت./ه
برچسب ها: آیین ، اختتامیه ، طرح ، فراگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار