رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: از تمام کسانی که در دو دهه اخیر منشا اثر و کسب افتخار در عرصه ورزش نیشابور بوده‌اند، تجلیل می‌شوند.

ابراهیم امینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، اظهار داشت: همایش تجلیل از پیشکسوتان، قهرمانان و یاوران ورزش این شهرستان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تمام کسانی که در دو دهه آخر در عرصه ورزش فعالیت و یا مساعدت قابل توجهی داشته‌اند دعوت‌نامه ارسال شده است که در صورتی که تمایل دارند می‌توانند فرم‌های ارسالی را پر کرده و به اداره ورزش و جوانان نیشابور تحویل دهند.

وی افزود: این همایش می‌تواند به ایجاد انگیزه در خانواده‌ها برای مشارکت در امور ورزشی و نشاط اجتماعی و حضور در عرصه‌های ورزش همگانی و قهرمانی کمک کند.

امینی یادآور شد: رئوسا، نایب رئیس و دبیران هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در سطوح بین‌المللی، کشوری و استانی، استادان رشته تربیت بدنی، بازنشستگان اداره ورزش و جوانان، خبرنگاران ورزشی‌نویس، خیران زنده و درگذشته عرصه ورزش و مسئولان اداراتی که در این عرصه یاور ورزشکاران بوده‌اند، افرادی هستند که در نخستین همایش تجلیل از عناصر ورزشی تجلیل می‌شوند./ع

برچسب ها: تجلیل ، ورزش ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.