تروريست ها به دنبال تحمل شکست هاي پي در پي از ارتش سوريه براي دستيابي به اهداف خود راه دروغ پردازي و فتنه انگيزي را در پيش گرفته اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه، تروريست ها پس از آن که نتوانستند در سوريه به نتيجه اي دست پيدا کنند و خسارات سنگيني را از نيروهاي ارتش سوريه متحمل شدند، راه فتنه انگيزي و دروغ پردازي و شايعه افکني بين مردم را در پيش گرفتند تا جوي از هرج و مرج را به وجود بياورند.

آنها براي از هم پاشيدن جامعه سوريه به دنبال فتنه انگيزي بين مردمند و اين در حاليست که مردم ضمن رد اين فتنه ها توانسته است با انسجام و وحدت خود همه توطئه هايي را که براي اين کشور طراحي شده است شکست دهد. 

در ادامه آمده است: تروريست ها با نفوذ به برخي مناطق پر جمعيت در دمشق اقدام به ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم و شايعه پراکني هاي مغرضانه کردند تا اهالي اين مناطق را وادار به ترک خانه و کاشانه خود کند تا اين افراد بتوانند آنجا را به مخفيگاه خود تبديل کنند و به تلاش براي تحقق اهداف و روياهاي اربابان غربي و عربي خود بپردازند اما ارتش سوريه اين شيوه بزدلانه را در برخي مناطق ريف دمشق با شکست مواجه کرد.

به نظر مي رسد اين شيوه آخرين برگه اين افراد است که همه ابزارهاي خود را براي متزلزل کردن مردم سوريه آزمايش کرده اند. 
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، فتنه ، دروغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار