رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به درخواست دانشجویان جهت تمدید زمان ثبت نام، ثبت نام جهت عتبات تا 14 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و پس از قرعه کشی افراد اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛‌حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در جمع خبرنگاران گفت: در بین فعالیت های مختلفی که در دانشگاه صورت گرفته هیچ فعالیتی مثل عمره و عتبات تاثیرگذار نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: در رابطه با عمره مشکلات و محدودیت هایی وجود دارد اما در باب عتبات عالیات فعالیت هایی به طور متمرکز شروع شده به طوری که در سال گذشته 12 هزار نفر اعزام شدند.

وی افزود: از مشکلات دانشجویان برای رفتن به سفرهای زیارتی نداشتن امکانات مالی بود که مذاکرات زیادی با بانک های مختلف صورت گرفت و در نهایت بانک قرض الحسنه مهر در این خصوص پیش قدم شد و ارائه تسهیلات بانکی به دانشگاهیان را تقبل کرد.

وی اظهار داشت: به دلیل کم بودن منابع مالی انعقاد این تفاهم نامه مقدمه ای است برای این که سال آینده سه برابر امسال اعزام دانشجو داشته باشيم و در سال های آتی تعداد اعزامیان بیشتر خواهد شد.


 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در جمع خبرنگاران گفت: استقبال دانشجویان در ثبت نام سفر عتبات بسیار چشمگیر بود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون پنجاه و یک هزار و هشتصد و هفتاد و پنج نفر ثبت نام کرده اند و درخواست تمدید زمان ثبت نام را داشته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست دانشجویان جهت تمدید زمان ثبت نام، ثبت نام جهت عتبات تا 14 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و پس از قرعه کشی افراد اعزام خواهند شد.

وی اذعان داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در این سه ماه 8 هزار نفر اعزام خواهند شد که در شهریور ماه روزانه 120 نفر در ماه های مهر و آبان به دلیل شروع سال تحصیلی روزانه 80 نفر اعزام خواهند شد./ح

برچسب ها: عتبات ، دانشجویان ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار