جواد نکونام، هافبک تیم استقلال مدعی شده است که برای بازی در استقلال به ایران آمده و قصد جدایی نیز ندارد اما مدیر برنامه هایش شرایط وی را مورد بررسی قرار می دهد و مسئولان استقلال نیز برای جدایی اش بی تمایل نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالیکه شرایط نکونام در تیم استقلال ایده آل نیست و این هافبک هنوز نتوانسته با شرایط ایده آلی روبرو شود، مسئولان تیم استقلال در جریان پیشنهادات وی قرار دارند و اگر نکونام با وضعیتي روبرو شود که به نفع استقلال باشد، شرایط برای وی تغییر می کند و می تواند به عنوان لژیونر شرایط جدیدی را تجربه کند.

این بازیکن با پیشنهاد قابل توجهی روبرو شده است که در صورت پذیرش این پیشنهاد عربی مبلغ 2 میلیون یورو به باشگاه استقلال تعلق می گیرد و این اتفاق برای مسئولان این تیم خوشایند است.

به همین دلیل در صورتی که اوضاع مناسب باشد مسئولان استقلال اصراری به ماندن وی ندارند و شرایط را با تغییر روبرو سازد و با وضعیت ایده آل مالی راهی کشور عربی شود.

از طرفي امیر قلعه نوعی روی حضور این بازیکن در تیمش حساب ویژه باز کرده است، اما عملکرد نکونام مورد پذیرش هیچ یک از اعضای تیم نیست زیرا وی از روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد و امیر قلعه نوعی توقع رویارویی با چنین وضعیتی را نداشت زیرا برای فصل جاری روی عملکرد و آمادگی این بازیکن حساب ویژه باز کرده است تا در بازی های لیگ و آسیا بتواند از وی استفاده کرده و خط هافبک تیمش را تقویت کند./مح
برچسب ها: قطر ، استقلال ، لژیونر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر بی غم
۱۹:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
فرهاد بهتر از نکو نام است ای کاش فرهاد می امد
Iran (Islamic Republic of)
سعدى
۰۰:۱۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
پاشو برو مرد نكونام
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۰:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
دیوونگی اگه استقلال وحاجی قید5 میلیارد پول نقد رو بذنن پس بهتره که نکونامو بعد دربی ترانسفرکنن.
آخرین اخبار