14 مرداد، سالگرد شهادت "مصطفي مازح" اولین مجری فرمان امام خمینی(ره) در اجرای حکم ارتداد سلمان رشدی است كه هر چند افتخار نابودي عنصر خبیث دست پرورده صهیونیسم نصیبش نشد، اما خداوند بهترین پاداش، یعنی شهادت را به وی عطا فرمود.


حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران ،

اماما! از عمر کوتاهم در اين دنيا بيش از 6 ماه نگذشته بود که "تو" اين ديار و مردمانش را با قلبي آرام و ضميري مطمئن ترک کردي و مطمئنم که خوب مي‌دانستي پس از رفتنت پيروان مکتبت راه تو را ادامه خواهند داد.

 امروز سال‌ها از هجرت تو مي‌گذرد؛ اما هر روز بر پيروان فکري تو در جهان افزوده مي‌شود و مکتب فکري تو همچنان تربيت کننده انسان‌هاي صالح است.

آري، پيروي از مکتب فکري تو، وابسته به مليت، جنسيت يا تابعيت خاصي نيست؛ چرا که انديشه تو بازتاب کننده فطرت پاک الهي است و همگان با شنيدن فرامين تو، بي‌اختيار شيفته انديشه تو مي‌شوند.

چه بسيارند آنان که تو را نديدند، اما از مکتب فکري تو الگو گرفته اند. مانند شهيد مصطفي مازح که با شنيدن فرمان تو دست از دنيا و جان شست و براي اجراي فرامينت راهي رژيم صهيونيستي شد.

 خوشا به سعادت او که با شناخت تو، حقيقت را شناخت و در راه اثبات حق، به وصال حق رسيد و بدا به حال آنان که در گمان و ذهن خود بر باطل بودن انديشه خود يقين دارند؛ ولي همچنان بر باطل خود پا مي‌فشارند.

به راستي آناني که تلاش در حقيقت جلوه دادن باطل خود دارند، به سرنوشت نحس و شومي دچار مي‌شوند که در اين سرنوشت روزي هزار بار آرزوي مرگ کردن برايشان کم است.
 
آري، براي آناني که مانند شاهين نجفي راه سلمان رشدي را در پيش گرفته اند مي گويم: مرگ مجازات کمي براي شماست و حق است که در انتظار مردن بميريد.

نوشته: الهه قاسمي

انتهاي پيام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار