مدیر کل امور آسیب های اجتماعی گفت: از طریق اورژانس اجتماعی و تحلیل اطلاعات توزیع پراکندگی آسیب های اجتماعی کانون های آسیب بیشتر و بهتر شناسایی می شوند.

موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه اورژانس اجتماعی در سطح کشور موجب کاهش پرونده های قضایی و به طور کلی قضازدایی می شود.
وی افزود: هم چنین از طریق اورژانس اجتماعی و تحلیل اطلاعات توزیع پراکندگی آسیب های اجتماعی کانون های آسیب نیز بهتر و بیشتر مورد شناسایی قرار می  گیرند.
مدیر کل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تصویب آئین نامه اجرایی اورژانس اجتماعی خاطر نشان کرد: تصویب این آئین نامه موجب تقویت اورژانس اجتماعی در جهت خدمات اجتماعی و در نتیجه ارائه خدمات بهتر به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی می شود.
* خدمات ارزشمندحوزه رفاه در راستای حمایت اجتماعی
ریدال هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در زمینه برنامه های حمایت از کودکان در ایران با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی حمایت اجتماعی از کودکان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات شهری ارزشمندی را در عرصه حمایت های اجتماعی انجام داده است که با توجه به این امر خواستار تداوم همکاری های موثر دو طرف در چارچوب کمک های توسعه ای سازمان ملل متحد هستیم.
وی افزود: در کارگاه آموزشی اخیر واتسون نماینده یونیسف به بررسی نمای کلی حمایت اجتماعی و تجارب به دست آمده در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا پرداخت.
مریدال تاکید کرد: همچنین در این کارگاه ضمن ارائه مباحث نظری به تشریح فرصت ها و ظرفیت های موجود در راستای ارتقای برنامه های حمایتی به ویژه در بخش کودکان پرداخته شد./ف
برچسب ها: اسیب ، کانون ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار