26 نفر از دانش آموزان و فرهنگيان استان در مسابقات هنرهاي دستي و تجسمي و ادبي كشور رتبه ي برتر را از آن خود كردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: 23 دانش آموز و 3 فرهنگي اين استان موفق به کسب رتبه برتر در مسابقات كشوري هنرهاي دستي و تجسمي و ادبي شدند.

محمد رضا رحیمی تصریح کرد:دانش آموزان ( فاطمه صادقي- پگاه قرباني- حميده بهمنی- سكينه طالبي- اميد ايزدپرست- حسن سروري) از شهرستان بجنورد و محمد فرهمند از شيروان در هنرهاي دستي و تجسمي رتبه برتر كشوري را از آن خود كردند .

وی بیان داشت:سارا سرخوشي از اسفراين ، الناز بختياري از بجنورد و سجاد كيانوشي از شيروان به رتبه برتر در داستان نويسي رسيدند و همچنين كيميا داب از شيروان و راحله بزرگمهر ، مهلا كاملي و صادق بقايي هر سه از بجنورد نيز در شعر حائز رتبه برتر كشوري شدند .

رحيمي در ادامه گفت :دانش آموزان( مهسا داستاني – زهره موسوي – آتنا والي – رويا آزمون - سحر نظم بجنوردي- نسترن نمديان – فائزه مظلومي –زكيه حاتمي و بيتا هاشمي) از دبيرستان نمونه دولتي نرجس نيز در مسابقه ي مطالعه و پژوهشي رتبه ي برتر كشوري را از آن خود كردند .

معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل در ادامه اضافه کرد:در مسابقات هنرهاي دستي و تجسمي فرهنگیان نيز آقايان مجيد شاكري از شهرستان مانه و سملقان –عباس علي تيمورزاده از بجنورد و مريم عابدي از منطقه راز و جرگلان به رتبه ي برتر كشوري دست يافتند .

رحيمي درپايان ابراز اميدواري کرد: با اعلام نتايج مسابقات پرسش مهرنيز فرهنگیان و دانش آموزان اين استان بتوانند به موفقيت هاي لازم برسند ./س

برچسب ها: مسابقه ، هنر ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.