آلبوم همنوازی گفت ‌و گوی 'چنگ و نی' به نوازندگی هنرمندان کردستانی توسط موسسه فرهنگی و هنری آوای باربد در تهران و سراسر كشور منتشر شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، آلبوم همنوازی گفت ‌و گوی 'چنگ و نی' به نوازندگی هنرمند سرشناس كرد ' تارا جاف' با ساز چنگ هنرمند كردستانی 'فردین لاهورپور' و با ساز نی 'سمیه عباسی'، توسط موسسه فرهنگی و هنری آوای باربد در تهران و سراسر كشور منتشر شد.
آلبوم همنوازی گفت‌وگوی 'چنگ و نی' چندین قطعه بدون كلام موسیقی كُردی و تركی از جمله آیریلیق، كوه، هه‌لاله، درد هجران، راستای خیابان، مه‌چو، میرو، هورامانی، جشن هورامان، آوازهای هوره، بداهه نوازی چنگ و نی و رمانس آیریلیق را در برگرفته است.
تارا جاف هنرمند سرشناس کردستانی به همراهی نی نواز جوان ایرانی فردین لاهورپور و سمیه عباسی با ساز تنبك به مدت یك هفته در یكی از استودیوهای صدابرداری تهران با صدابرداری امید انصاری، آلبوم گفت‌وگوی 'چنگ و نی' را ضبط كردند.
وی در بسیاری از جشنواره‌های بین‌المللی موسیقی در سطح جهان شركت كرده و كنسرتهای متعددی در كشورهای آلمان، فرانسه، تركیه، عراق، انگلستان، دانمارك، هلند و دیگر کشورهای جهان برگزار كرده است. /س
برچسب ها: چنگ ، موسیقی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.